Overzicht Events

DDMA Afternoon update: DMP’s

Op donderdag 22 september organiseert de DDMA commissie Digital Transformation de Afternoon update: DMP’s, speciaal voor adverteerders aangesloten bij DDMA.  Waar moet je als adverteerder op letten bij de implementatie van een DMP? Deze middag staat helemaal in het teken van die vraag. Wil je als (bij DDMA aangesloten) adverteerder aanwezig zijn, meld je dan aan via onderstaand formulier. Er is plek voor 20 personen.

Welke vragen worden die middag beantwoord:

  • Wat zijn de randvoorwaarden om de implementatie van een DMP en het gebruik tot een succes te maken?
  • Wat zijn de voorwaarden qua technologie?
  • Welke kanalen kan ik als adverteerder allemaal koppelen?
  • Hoe maak ik de juiste keuze voor een leverancier?
  • Wat is de gemiddelde implementatietijd?
  • Hoe gaan we om met privacy issues?

Sprekers & talks

Nathan StruikNathan StruikTeam lead, Pervorm
‘Wat moet je klaar hebben om een DMP succesvol te implementeren en te gebruiken?'
Maarten StramroodMaarten StramroodDirector Digital Ziggo
'Hoe verliep de DMP implementatie bij Ziggo.’
Samuel van DethSamuel van DethRegional Lead Audience & Media solutions at Adobe Benelux
Matthijs KeijMatthijs KeijMarketing Leader DMP at Teradata
Karim NadiKarim NadiCommercial Director Europe at Krux Digital
Tomas SalfischbergerTomas SalfischbergerCEO and co-founder at Relay42