Spring naar content

Middels ons lidmaatschap van DDMA blijven wij goed op de hoogte van de laatste trends, ontwikkelingen en vraagstukken vanuit de markt op het gebied van datagedreven marketing. Hierdoor verschaffen we additionele inzichten om onze klanten en partners nog beter te kunnen ondersteunen om hun digitale doelen te bereiken. Lees meer…

CARE is een ontwikkelingsorganisatie die in haar marketing- & communicatie activiteiten wil uitblinken in het centraal stellen van donateurs. Deze ambitie vereist expertise in effectief datagebruik, zodat we doelgericht en relevant kunnen communiceren naar onze doelgroep. Lees meer….

VGZ wil haar kennis verrijken en op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen. Zodat we onze klanten een excellente klantbeleving bieden welke past binnen de privacy kaders. Ons lidmaatschap bij de DDMA biedt ons de mogelijkheid te sparren. Lees meer…

Met het DDMA lidmaatschap wil SRM actief kennis delen met de andere leden en de verkregen inzichten samen met de inzichten vanuit de DDMA-onderzoeken verwerken in de opleidingen. Zo kan SRM bijdragen aan het verbeteren van het kennisniveau over het gebruik van data en aan dat dit op een ethische en voor iedereen wenselijke manier gebeurt. Lees meer….

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…