Spring naar content

Met drie Nederlandse bedrijven in de Spotler Group – FlowmailerSpotler  Nederland en Tripolis – die zich al jaren conformeren aan de richtlijnen die de DDMA stelt aan het handelen binnen de wet en gedragscodes als het gaat om het veilig omgaan met data en privacy, wil de Spotler Group door zijn lidmaatschap aan de (Nederlandse) markt laten zien dat de Spotler Group deze bedrijven steunt en stimuleert om dit te blijven doen. Dataveiligheid, privacy en moreel juist omgaan met klantdata zijn een verantwoordelijkheden die de Spotler Group graag wil nemen. Lees meer…

NKC logo

Camperen is op dit moment hot. We zien al jarenlang een groei in actieve camperaars die er lekker op uitgaan (zowel campers in eigen bezit als mensen die een camper huren). Dit zorgt voor een positieve groei van ons ledenbestand (inmiddels 60.000 leden). Binnen het veranderende consumentengedrag en daarmee dus ook het campergedrag, zien wij dat oriëntatie, gebruik en koopgedrag sterk aan het transformeren is naar digital. Door deze verandering bouwen we als vereniging meer en meer data op. Lees meer…

Met de sterk en snel wijzigende markt en regelgeving vinden wij het belangrijk om goede gesprekspartners te hebben, waarbij wij met elkaar verder durven te kijken naar een ieders eigenbelang, maar naar een goede, gezonde en betrouwbare direct salesmarkt. Met het hoge kennisniveau en brede platform dat DDMA biedt, is dit voor ons het ideale Platform om dit met elkaar te realiseren. Lees meer…

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands

The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversie maakt comeback, platformmix verbreed

De DDMA Social Advertising Benchmark 2025 laat zien dat Nederlandse adverteerders steeds meer inzetten op conversie en een bredere platformmix. Reddit groeit gestaag door en TikTok wint marktaandeel ten koste…