Spring naar content

Met drie Nederlandse bedrijven in de Spotler Group – FlowmailerSpotler  Nederland en Tripolis – die zich al jaren conformeren aan de richtlijnen die de DDMA stelt aan het handelen binnen de wet en gedragscodes als het gaat om het veilig omgaan met data en privacy, wil de Spotler Group door zijn lidmaatschap aan de (Nederlandse) markt laten zien dat de Spotler Group deze bedrijven steunt en stimuleert om dit te blijven doen. Dataveiligheid, privacy en moreel juist omgaan met klantdata zijn een verantwoordelijkheden die de Spotler Group graag wil nemen. Lees meer…

NKC logo

Camperen is op dit moment hot. We zien al jarenlang een groei in actieve camperaars die er lekker op uitgaan (zowel campers in eigen bezit als mensen die een camper huren). Dit zorgt voor een positieve groei van ons ledenbestand (inmiddels 60.000 leden). Binnen het veranderende consumentengedrag en daarmee dus ook het campergedrag, zien wij dat oriëntatie, gebruik en koopgedrag sterk aan het transformeren is naar digital. Door deze verandering bouwen we als vereniging meer en meer data op. Lees meer…

Met de sterk en snel wijzigende markt en regelgeving vinden wij het belangrijk om goede gesprekspartners te hebben, waarbij wij met elkaar verder durven te kijken naar een ieders eigenbelang, maar naar een goede, gezonde en betrouwbare direct salesmarkt. Met het hoge kennisniveau en brede platform dat DDMA biedt, is dit voor ons het ideale Platform om dit met elkaar te realiseren. Lees meer…

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Privacy Waarborg in de praktijk: dit zijn de inzichten uit 2024

Het Compliance Comité heeft haar Jaarbericht 2024 gepubliceerd. Dit onafhankelijke comité beoordeelt audits voor het toekennen van het DDMA Privacy Waarborg, een keurmerk dat organisaties helpt inzicht te krijgen in…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Nieuw! DDMA organiseert studiereis naar Boston: AI in context

Van 7 t/m 13 december 2025 organiseert DDMA een nieuwe vorm van verdieping voor marketingprofessionals: een volledig verzorgde studiereis naar Boston. Samen met Studium Travel – specialist in marketing-kennisreizen voor…
Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing

De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…