Spring naar content

DDMA-directeur en gastvrouw van de dag, Judith Oude Sogtoen, heette de deelnemers welkom en schetste het doel van de sessie: het verbinden van beslissers die aan de knoppen zitten van marketing, sales, data en technologie, om gezamenlijk dilemma’s, trends en uitdagingen te bespreken. Presentator en journalist Anic van Damme trad op als moderator en begeleidde het programma. Ze benadrukte het belang van openheid en het delen van persoonlijke inzichten boven formele bedrijfsstatements.

De presentatie van Egbert Jan van Bel

Het thema van deze bijeenkomst was: Grip houden op de customer journey in een gefragmenteerd landschap; Consumenten schakelen moeiteloos tussen zoekmachines, social media, marketplaces en voice-assistants. Hoe zorg je ervoor dat je marketingstrategie effectief blijft?

De kern van de ochtend werd gevormd door de presentatie van Egbert Jan van Bel, marketingauteur, docent en spreker. Hij nam de aanwezigen mee langs de inzichten uit zijn jaren van onderzoek naar klantgerichtheid in Nederland. Hij schetste hoe verschillen tussen bedrijven in klantgerichtheid de laatste jaren steeds kleiner zijn geworden. Waar je twintig jaar geleden nog kon uitblinken met goede klantenservice, is dat tegenwoordig veelal de norm. Klantgerichtheid is een basisvoorwaarde geworden. Dit stelt organisaties voor een uitdaging: hoe maak je dan het verschil?

Hij sprak over:

Verder lezen?

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Luuk Ros

Teamlead content & community

Ook interessant

Lees meer
AI Act |

Wat de Digital Omnibus voor jou verandert: AI Act (1/4)

De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De menselijke factor in een wereld van AI: zo blijft customer experience persoonlijk

Je wilt dat klanten ervaren dat je hen begrijpt en dat je hun situatie herkent. Niet alleen omdat dit bijdraagt aan conversie, maar vooral omdat het vertrouwen en een duurzame…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Marketingleiders over AI: Tools genoeg. Maar hoe krijg je de organisatie mee?

Wat doe je als AI-technologie zich sneller ontwikkelt dan je organisatie kan bijbenen? Hoe voorkom je dat pilots blijven hangen in de bubbel van innovatie, terwijl de rest van de…