Spring naar content

DDMA-directeur en gastvrouw van de dag, Judith Oude Sogtoen, heette de deelnemers welkom en schetste het doel van de sessie: het verbinden van beslissers die aan de knoppen zitten van marketing, sales, data en technologie, om gezamenlijk dilemma’s, trends en uitdagingen te bespreken. Presentator en journalist Anic van Damme trad op als moderator en begeleidde het programma. Ze benadrukte het belang van openheid en het delen van persoonlijke inzichten boven formele bedrijfsstatements.

De presentatie van Egbert Jan van Bel

Het thema van deze bijeenkomst was: Grip houden op de customer journey in een gefragmenteerd landschap; Consumenten schakelen moeiteloos tussen zoekmachines, social media, marketplaces en voice-assistants. Hoe zorg je ervoor dat je marketingstrategie effectief blijft?

De kern van de ochtend werd gevormd door de presentatie van Egbert Jan van Bel, marketingauteur, docent en spreker. Hij nam de aanwezigen mee langs de inzichten uit zijn jaren van onderzoek naar klantgerichtheid in Nederland. Hij schetste hoe verschillen tussen bedrijven in klantgerichtheid de laatste jaren steeds kleiner zijn geworden. Waar je twintig jaar geleden nog kon uitblinken met goede klantenservice, is dat tegenwoordig veelal de norm. Klantgerichtheid is een basisvoorwaarde geworden. Dit stelt organisaties voor een uitdaging: hoe maak je dan het verschil?

Hij sprak over:

Verder lezen?

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Luuk Ros

Teamlead content & community

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Verslag van het DDMA Decision Makers Breakfast – 19 juni 2025 – Amsterdam 

Op een inspirerende donderdagochtend kwamen zo’n vijftien marketing-, sales-, data- en technologie-experts bijeen in Amsterdam voor het Decision Makers Breakfast, een initiatief van DDMA. De bijeenkomst werd mede mogelijk gemaakt…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Podcast Shaping the Future: visie als fundament voor retail in transitie

Wat betekent het om als retailer relevant te blijven in een tijd waarin digitale en fysieke werelden samensmelten, consumenten moordende concurrentie gewend zijn en technologie dagelijks verandert? Volgens Marlene ten…
Lees meer
AI Act |

AI & Cookies: Wat mag volgens de cookiebepaling?

Als online marketeer werk je dagelijks met klantdata en trackingtechnologie. Wat veel professionals zich niet realiseren: AI speelt hier een steeds grotere, vaak onzichtbare rol – van 360°-klantprofielen tot lookalike…