Om deze vragen te beantwoorden staat de DDMA Barometer dit jaar wederom in het teken van de cookieless world. Met deze enquête brengt de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation in kaart in hoeverre de marketingsector omgaat met deze veranderingen. Doe jij ook mee? Met de resultaten kun jij je eigen organisatie straks vergelijken met andere organisaties. Het kost je maximaal 5 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 kaarten voor een DDMA-congres naar keuze. Alvast bedankt!
Ook vorig jaar deden we onderzoek naar de cookieless world. Slechts 9% van de 162 ondervraagde organisaties gaf toen aan klaar te zijn voor de veranderingen. Bekijk hier alle cijfers van de DDMA Barometer 2021.
Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont
Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Privacy Monitor 2025: Transparency in Online Privacy and Data Sharing Pays Off
Dutch consumers are becoming increasingly aware of their online privacy but still feel they have limited control over their data sharing. This is one of the key findings of the…

Lees meer
AVG
|
Standaard cookiebanner generators: waar moet je op letten
‘Alles accepteren’, ‘Alles weigeren’, ‘Alleen essentiële cookies’: wie een webpagina bezoekt, komt ongetwijfeld in aanraking met een cookiebanner. Cookiebanners zijn een manier om toestemming te regelen van de gebruiker, waardoor…