Spring naar content

De Code E-mail is sinds 1 januari 2012 van kracht. De Code E-mail richt zich op het toezenden van ongevraagde reclame via e-mail. De afgelopen jaren heeft de e-mailsector te maken gehad met veel technische veranderingen en de kansen en mogelijkheden die daarmee gepaard zijn gegaan. Tegelijkertijd wordt de consument steeds kritischer en kijkt de politiek scherp naar het voorkomen van consumentenirritatie. Voor DDMA reden om de Code kritisch onder de loep te nemen en aan te scherpen, om zo te blijven werken aan een toekomstbestendige e-mailsector voor consument, ESP, bureau en opdrachtgever.

De DDMA Commissie E-mail heeft op basis van een eerste analyse een voorstel gemaakt voor verbeteringen van de Code. Daar kijken we uiteraard graag naar samen met experts die de Code in de praktijk gebruiken. Wil jij meedenken over en meeschrijven aan de verbeteringen? Meld je dan vóór 16 mei aan bij DDMA’s legal counsel Naomi van der Louw via naomivanderlouw@ddma.nl.

Naomi van der Louw

Legal counsel

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

The Loyalty Journey: From One-Time Purchase to Fans for Life

Loyalty is often seen as a phase in the customer journey, but if you really want to approach it well, you should consider loyalty as a separate journey. This journey…
Lees meer
DDMA |

Oproep: denk mee over de herziening van de Code E-mail

Met de Code E-mail is ooit een basis gelegd om reclame en werving via e-mail in goede banen te leiden. Sindsdien is er heel veel veranderd in de markt. Daarom…
Lees meer
DDMA |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are…