Spring naar content
Joris Mulders

Joris Mulders (KLM): ‘De grootste uitdaging is om binnen het snel veranderende privacy-landschap, toch de performance te blijven behalen, zonder privacy uit het oog te verliezen’

Na ervaring opgedaan te hebben aan bureauzijde houdt Joris zich nu bezig met de aansturing van de globale Paid Social strategie van KLM. Nieuwsgierigheid en de behoefte om te blijven innoveren vormen daarbij zijn grootste drijfveren. Joris: ‘De grootste uitdaging zie ik om in het snel veranderende privacy-landschap, toch de performance te blijven behalen, zonder de huidige perceptie van privacy uit het oog te verliezen. Mijn ervaring aan zowel de bureauzijde als de klantzijde geeft mij de mogelijkheid om vanuit de verschillende perspectieven mijn bijdrage aan de commissie te geven. Daarnaast vervul ik binnen KLM verschillende nevenfuncties – onder andere die van Privacy Coördinator – die mij (en hopelijk dus de sector) van meer inzichten kunnen verschaffen.’

Joost Caniëls

Joost Caniëls (Vertigo 6): ‘Binnen de commissie kijk ik ernaar uit om mee te denken over complexe vraagstukken omtrent influencermarketing en tegelijkertijd veel te leren van mijn vakgenoten’

Joost is werkzaam als Marketing & PR Consultant bij Vertigo 6. Hier helpt hij met veel trots merken zoals Electronic Arts, Logitech en Disney bij het bereiken van en verbinden met jongeren. De afgelopen jaren heeft Joost veel ervaring opgedaan op het gebied van influencermarketing door werkzaamheden te verrichten voor diverse merken in de gamesindustrie, waar al heel vroeg YouTubers en creators ontstonden. Joost: ‘Hierdoor heb ik veel kunnen leren over deze manier van afzenden, met als doel om meer vat te krijgen op de voor velen ongrijpbare generatie Gen Z. Dit heeft onder andere geresulteerd in het winnen van een SAN Accent in de categorie ‘Best Smart Idea’ voor een campagne die ik samen met een aantal collega’s tot stand heb gebracht. Binnen de commissie kijk ik ernaar uit om mee te denken over complexe vraagstukken omtrent influencermarketing en tegelijkertijd veel te leren van mijn vakgenoten.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden

De DDMA Commissie E-mail heeft er in de afgelopen maanden twee nieuwe leden bij gekregen. Niemand minder dan Carmen Ploeger, unit lead & senior email marketing engineer bij PI Marketing,…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 3rd edition of GDMA’s International Email Benchmark

2023 was another big year for email marketers. Following on the success of the second edition, the Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data &…