Spring naar content
Joris Mulders

Joris Mulders (KLM): ‘De grootste uitdaging is om binnen het snel veranderende privacy-landschap, toch de performance te blijven behalen, zonder privacy uit het oog te verliezen’

Na ervaring opgedaan te hebben aan bureauzijde houdt Joris zich nu bezig met de aansturing van de globale Paid Social strategie van KLM. Nieuwsgierigheid en de behoefte om te blijven innoveren vormen daarbij zijn grootste drijfveren. Joris: ‘De grootste uitdaging zie ik om in het snel veranderende privacy-landschap, toch de performance te blijven behalen, zonder de huidige perceptie van privacy uit het oog te verliezen. Mijn ervaring aan zowel de bureauzijde als de klantzijde geeft mij de mogelijkheid om vanuit de verschillende perspectieven mijn bijdrage aan de commissie te geven. Daarnaast vervul ik binnen KLM verschillende nevenfuncties – onder andere die van Privacy Coördinator – die mij (en hopelijk dus de sector) van meer inzichten kunnen verschaffen.’

Joost Caniëls

Joost Caniëls (Vertigo 6): ‘Binnen de commissie kijk ik ernaar uit om mee te denken over complexe vraagstukken omtrent influencermarketing en tegelijkertijd veel te leren van mijn vakgenoten’

Joost is werkzaam als Marketing & PR Consultant bij Vertigo 6. Hier helpt hij met veel trots merken zoals Electronic Arts, Logitech en Disney bij het bereiken van en verbinden met jongeren. De afgelopen jaren heeft Joost veel ervaring opgedaan op het gebied van influencermarketing door werkzaamheden te verrichten voor diverse merken in de gamesindustrie, waar al heel vroeg YouTubers en creators ontstonden. Joost: ‘Hierdoor heb ik veel kunnen leren over deze manier van afzenden, met als doel om meer vat te krijgen op de voor velen ongrijpbare generatie Gen Z. Dit heeft onder andere geresulteerd in het winnen van een SAN Accent in de categorie ‘Best Smart Idea’ voor een campagne die ik samen met een aantal collega’s tot stand heb gebracht. Binnen de commissie kijk ik ernaar uit om mee te denken over complexe vraagstukken omtrent influencermarketing en tegelijkertijd veel te leren van mijn vakgenoten.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…