Spring naar content
Joris Mulders

Joris Mulders (KLM): ‘De grootste uitdaging is om binnen het snel veranderende privacy-landschap, toch de performance te blijven behalen, zonder privacy uit het oog te verliezen’

Na ervaring opgedaan te hebben aan bureauzijde houdt Joris zich nu bezig met de aansturing van de globale Paid Social strategie van KLM. Nieuwsgierigheid en de behoefte om te blijven innoveren vormen daarbij zijn grootste drijfveren. Joris: ‘De grootste uitdaging zie ik om in het snel veranderende privacy-landschap, toch de performance te blijven behalen, zonder de huidige perceptie van privacy uit het oog te verliezen. Mijn ervaring aan zowel de bureauzijde als de klantzijde geeft mij de mogelijkheid om vanuit de verschillende perspectieven mijn bijdrage aan de commissie te geven. Daarnaast vervul ik binnen KLM verschillende nevenfuncties – onder andere die van Privacy Coördinator – die mij (en hopelijk dus de sector) van meer inzichten kunnen verschaffen.’

Joost Caniëls

Joost Caniëls (Vertigo 6): ‘Binnen de commissie kijk ik ernaar uit om mee te denken over complexe vraagstukken omtrent influencermarketing en tegelijkertijd veel te leren van mijn vakgenoten’

Joost is werkzaam als Marketing & PR Consultant bij Vertigo 6. Hier helpt hij met veel trots merken zoals Electronic Arts, Logitech en Disney bij het bereiken van en verbinden met jongeren. De afgelopen jaren heeft Joost veel ervaring opgedaan op het gebied van influencermarketing door werkzaamheden te verrichten voor diverse merken in de gamesindustrie, waar al heel vroeg YouTubers en creators ontstonden. Joost: ‘Hierdoor heb ik veel kunnen leren over deze manier van afzenden, met als doel om meer vat te krijgen op de voor velen ongrijpbare generatie Gen Z. Dit heeft onder andere geresulteerd in het winnen van een SAN Accent in de categorie ‘Best Smart Idea’ voor een campagne die ik samen met een aantal collega’s tot stand heb gebracht. Binnen de commissie kijk ik ernaar uit om mee te denken over complexe vraagstukken omtrent influencermarketing en tegelijkertijd veel te leren van mijn vakgenoten.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Versterking voor de Commissie Fieldmarketing

De DDMA Commissie Fieldmarketing heeft er drie bevlogen professionals bij. Stefan Hartgers (VodafoneZiggo), Dion Hilberink (Artsen zonder Grenzen) en Sander van Eck (PARTOF) combineren een diepe praktijkkennis met een sterke…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…