Spring naar content
Emma van Dalen

Emma van Dalen – sr. CRO Marketeer bij de Nationale Postcode Loterij

Emma werkt als sr. CRO Marketeer bij de Nationale Postcode Loterij. Ze is al bijna acht jaar actief in het vakgebied en heeft zowel aan bureauzijde (o.a. bij Oogst) als klantzijde (o.a. bij kleertjes.com) gewerkt. Haar kracht ligt in onderzoek en statistische analyse, onderbouwd door een academische achtergrond als docent onderzoeksmethoden en statistiek aan de UvA.

Emma: “Wat ik kan toevoegen aan de commissie, naast mijn expertise, is mijn diverse achtergrond. Ik heb met allerlei tooling en data-uitdagingen gewerkt, zowel in strategie als uitvoering, en ben een echte verbinder. Ik kan met (bijna) iedereen overweg – zeker als we dezelfde passie delen.”

Wing Yee Tang – sr. CRO Specialist bij DPG Media

Met bijna negen jaar ervaring in het CRO-vakgebied heeft Wing Yee een brede kijk op optimalisatie. Ze is haar carrière begonnen aan de bureauzijde en werkt sinds 2020 aan de klantzijde. Sinds 2024 werkt ze bij DPG Media, waar ze dicht op de business zit. Haar combinatie van CRO-specialisme, webanalyse en een achtergrond in psychologie stelt haar in staat om data, techniek en gebruikersgedrag samen te brengen.

Wing Yee: “Mijn motto is dat niks onmogelijk is. Elk bedrijf heeft z’n eigen beperkingen, maar ook z’n kansen. Of ik nu bij e-commerce, product of marketing zit, ik focus op impact. Mijn brede ervaring wil ik inzetten in de commissie om anderen te helpen met realistische, maar doeltreffende optimalisatie.”

Justin van Tol

Justin van Tol – Digital Strategist bij iO

Als digital strateeg bij iO werkt Justin dagelijks aan groei en innovatie bij uiteenlopende klanten. Zijn werk speelt zich af op het snijvlak van technologie, data en psychologie. Hij is gespecialiseerd in schaalbaar experimenteren, martech-optimalisatie en het implementeren van nieuwe werkwijzen.

Justin: “Experimentation is niet alleen een vak, maar ook mijn credo. In een tijd waarin AI en automatisering soms als bedreiging worden gezien, geloof ik dat aanpassingsvermogen cruciaal is; dat maakt je als organisatie ‘anti-fragiel’. Veel organisaties doen dat goed, maar worstelen er ook mee. Continu optimaliseren vormt de basis van die skillset. Ik wil via de commissie bijdragen aan die mindsetverschuiving.”

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…
Lees meer
DDMA |

DDMA maakt genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes 2025 bekend

De genomineerden voor de DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn bekend. Dit jaar maken onder andere Odido, Heineken, Centraal Beheer Achmea, PostNL, VodafoneZiggo, Intersport, KLM en ANWB kans op een award.…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Experimentation Hero in Focus: Timo Stegeman – From isolated tests to working in themes

Our next Experimentation Hero in our interview series is Timo Stegeman. Since February, Timo has been working at Heineken as a freelance specialist in Product Discovery and Research. He deliberately…