Spring naar content
Emma van Dalen

Emma van Dalen – sr. CRO Marketeer bij de Nationale Postcode Loterij

Emma werkt als sr. CRO Marketeer bij de Nationale Postcode Loterij. Ze is al bijna acht jaar actief in het vakgebied en heeft zowel aan bureauzijde (o.a. bij Oogst) als klantzijde (o.a. bij kleertjes.com) gewerkt. Haar kracht ligt in onderzoek en statistische analyse, onderbouwd door een academische achtergrond als docent onderzoeksmethoden en statistiek aan de UvA.

Emma: “Wat ik kan toevoegen aan de commissie, naast mijn expertise, is mijn diverse achtergrond. Ik heb met allerlei tooling en data-uitdagingen gewerkt, zowel in strategie als uitvoering, en ben een echte verbinder. Ik kan met (bijna) iedereen overweg – zeker als we dezelfde passie delen.”

Wing Yee Tang – sr. CRO Specialist bij DPG Media

Met bijna negen jaar ervaring in het CRO-vakgebied heeft Wing Yee een brede kijk op optimalisatie. Ze is haar carrière begonnen aan de bureauzijde en werkt sinds 2020 aan de klantzijde. Sinds 2024 werkt ze bij DPG Media, waar ze dicht op de business zit. Haar combinatie van CRO-specialisme, webanalyse en een achtergrond in psychologie stelt haar in staat om data, techniek en gebruikersgedrag samen te brengen.

Wing Yee: “Mijn motto is dat niks onmogelijk is. Elk bedrijf heeft z’n eigen beperkingen, maar ook z’n kansen. Of ik nu bij e-commerce, product of marketing zit, ik focus op impact. Mijn brede ervaring wil ik inzetten in de commissie om anderen te helpen met realistische, maar doeltreffende optimalisatie.”

Justin van Tol

Justin van Tol – Digital Strategist bij iO

Als digital strateeg bij iO werkt Justin dagelijks aan groei en innovatie bij uiteenlopende klanten. Zijn werk speelt zich af op het snijvlak van technologie, data en psychologie. Hij is gespecialiseerd in schaalbaar experimenteren, martech-optimalisatie en het implementeren van nieuwe werkwijzen.

Justin: “Experimentation is niet alleen een vak, maar ook mijn credo. In een tijd waarin AI en automatisering soms als bedreiging worden gezien, geloof ik dat aanpassingsvermogen cruciaal is; dat maakt je als organisatie ‘anti-fragiel’. Veel organisaties doen dat goed, maar worstelen er ook mee. Continu optimaliseren vormt de basis van die skillset. Ik wil via de commissie bijdragen aan die mindsetverschuiving.”

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Experimentation & Optimisation |

The Changing Role of the AI-Enhanced CRO Specialist

AI was already a hot topic in previous years, but in 2025 it is rapidly becoming the most used term in digital marketing. How to leverage the power of AI…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

From Isolated Tests to Intelligent Optimisation: Monetate on the Future of Experimentation

With experimentation becoming a given in today’s digital landscape, the real question is no longer whether organisations should experiment, but how they can make it an integral part of their…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

From Profiling to AI-Powered Personalisation: How Traveldeal Created Tailor-Made Journeys for Every Visitor

Personalisation has evolved from a marketing buzzword into a key differentiator in competitive industries like travel. Speaking directly to customer needs — at scale and in real time — is…