Spring naar content

Vinça Mattens, VodafoneZiggo: “Ik word echt gelukkig als creatie en data elkaar ontmoeten”
Vinça is van huis uit econometrist en heeft zich tot nu toe binnen haar loopbaan altijd bezig gehouden met data. Wel telkens vanuit een ander perspectief. Zo heeft ze verschillende functies bekleed binnen research, marketing tactics en campagnemanagement. Vinça: “Ik word echt gelukkig als creatie en data elkaar ontmoeten. Dat kan binnen een product of een campagne, maar ook binnen het behalen van waardevolle klantinzichten. Als manager lead Customer Value Management B2B binnen VodafoneZiggo zit ik in een team dat zich bezighoudt met datagedreven een-op-een campagnes gericht op prospects en klanten binnen het zakelijke segment. Met mijn brede ervaring op het gebied van data hoop ik een toegevoegde waarde te leveren binnen de DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement.”

Sanneke Swen, Rode Kruis Nederland: “Tegenvallende resultaten komen vooral voort uit slecht vooronderzoek of het te snel willen behalen van kwalitatieve resultaten”

Met 10 jaar ervaring in Brand Management bij commerciële partijen heeft Sanneke zich de laatste jaren verdiept in influencer marketing. Bij Rode Kruis Nederland is ze sinds 2020 verantwoordelijk voor nieuwe en bestaande samenwerkingen met ambassadeurs en influencers. Sanneke: “Influencer marketing is een dynamisch veld dat veel kansen biedt voor zowel merken, media-exploitanten als influencers. Toch blijken bij dit kanaal authenticiteit, goede meetbaarheid en transparantie niet altijd gegarandeerd. Uit mijn ervaring komen tegenvallende resultaten vaak voort uit slecht vooronderzoek of het te snel willen behalen van resultaten, waarbij niet of te weinig stil wordt staan bij kwaliteit. Binnen de Commissie Influencer Marketing help ik graag mee om het imago van influencer marketing te verbeteren en pleit ik daarom voor een centrale focus op de kwaliteit van samenwerkingen vanuit alle betrokken partijen. Op lange termijn vertaalt zich dit in verhoogde winst voor alle stakeholders.”

Boyd van Dongen, Essent & Energiedirect: “Ik kijk er naar uit om mee te denken over actuele SEA-vraagstukken om zo search naar een hoger niveau te tillen”

Na 3,5 jaar bij Dept Agency (voorheen Expand Online) is Boyd sinds oktober 2019 werkzaam als senior SEA specialist bij Essent & Energiedirect. Samen met zijn team is hij verantwoordelijk voor alle paid search inzet binnen Essent en alle bedrijven die onder Essent vallen. Boyd: “Door mijn ervaring aan zowel de bureau- als de klantzijde van het marketingveld heb ik te maken gehad met diverse typen klanten en disciplines. Vanuit deze brede achtergrond heb ik veel weten te bereiken én veel ervaring opgedaan rondom paid search, maar bijvoorbeeld ook in paid social, het gebruiken en inzetten van DMP’s en employer branding. Binnen de Commissie Search deel ik graag mijn kennis op deze gebieden en denk ik graag mee over actuele search-vraagstukken om zo search naar een hoger niveau tillen.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Frank de Beun en Anouk Beeren aan als nieuwe bestuursleden

De leden van DDMA hebben tijdens de Algemene Ledenvergadering van 11 juli 2024 ingestemd met de aanstelling van twee nieuwe bestuursleden. Frank de Beun, CEO bij The Data Agency, en…
Lees meer
DDMA |

DDMA bestaat 20 jaar!

2024 markeert een belangrijk jaar voor ons. DDMA bestaat namelijk 20 jaar! Gedurende de rest van het jaar gaan we hier aandacht aan besteden via onze website, onze nieuwsbrieven, op…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda Q3 en Q4 2024

De DDMA-ledenagenda voor het tweede halfjaar van 2024 is bekend! Het wordt een bijzonder najaar, want in 2024 viert DDMA haar 20-jarig jubileum!