Spring naar content

Vinça Mattens, VodafoneZiggo: “Ik word echt gelukkig als creatie en data elkaar ontmoeten”
Vinça is van huis uit econometrist en heeft zich tot nu toe binnen haar loopbaan altijd bezig gehouden met data. Wel telkens vanuit een ander perspectief. Zo heeft ze verschillende functies bekleed binnen research, marketing tactics en campagnemanagement. Vinça: “Ik word echt gelukkig als creatie en data elkaar ontmoeten. Dat kan binnen een product of een campagne, maar ook binnen het behalen van waardevolle klantinzichten. Als manager lead Customer Value Management B2B binnen VodafoneZiggo zit ik in een team dat zich bezighoudt met datagedreven een-op-een campagnes gericht op prospects en klanten binnen het zakelijke segment. Met mijn brede ervaring op het gebied van data hoop ik een toegevoegde waarde te leveren binnen de DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement.”

Sanneke Swen, Rode Kruis Nederland: “Tegenvallende resultaten komen vooral voort uit slecht vooronderzoek of het te snel willen behalen van kwalitatieve resultaten”

Met 10 jaar ervaring in Brand Management bij commerciële partijen heeft Sanneke zich de laatste jaren verdiept in influencer marketing. Bij Rode Kruis Nederland is ze sinds 2020 verantwoordelijk voor nieuwe en bestaande samenwerkingen met ambassadeurs en influencers. Sanneke: “Influencer marketing is een dynamisch veld dat veel kansen biedt voor zowel merken, media-exploitanten als influencers. Toch blijken bij dit kanaal authenticiteit, goede meetbaarheid en transparantie niet altijd gegarandeerd. Uit mijn ervaring komen tegenvallende resultaten vaak voort uit slecht vooronderzoek of het te snel willen behalen van resultaten, waarbij niet of te weinig stil wordt staan bij kwaliteit. Binnen de Commissie Influencer Marketing help ik graag mee om het imago van influencer marketing te verbeteren en pleit ik daarom voor een centrale focus op de kwaliteit van samenwerkingen vanuit alle betrokken partijen. Op lange termijn vertaalt zich dit in verhoogde winst voor alle stakeholders.”

Boyd van Dongen, Essent & Energiedirect: “Ik kijk er naar uit om mee te denken over actuele SEA-vraagstukken om zo search naar een hoger niveau te tillen”

Na 3,5 jaar bij Dept Agency (voorheen Expand Online) is Boyd sinds oktober 2019 werkzaam als senior SEA specialist bij Essent & Energiedirect. Samen met zijn team is hij verantwoordelijk voor alle paid search inzet binnen Essent en alle bedrijven die onder Essent vallen. Boyd: “Door mijn ervaring aan zowel de bureau- als de klantzijde van het marketingveld heb ik te maken gehad met diverse typen klanten en disciplines. Vanuit deze brede achtergrond heb ik veel weten te bereiken én veel ervaring opgedaan rondom paid search, maar bijvoorbeeld ook in paid social, het gebruiken en inzetten van DMP’s en employer branding. Binnen de Commissie Search deel ik graag mijn kennis op deze gebieden en denk ik graag mee over actuele search-vraagstukken om zo search naar een hoger niveau tillen.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…