Van verplichting naar kans
Deze whitepaper Telemarketing in transitie, opgesteld door de DDMA Commissie Telemarketing, geeft een helder overzicht van waar we vandaan komen, hoe het juridisch kader er nu uitziet en wat er concreet verandert. Ook lees je welke stappen organisaties nu al kunnen zetten om tijdig toekomstbestendig te zijn, van het opnieuw inrichten van systemen tot het voorkomen van klantirritatie bij het verkrijgen van toestemming.
Drie uitzonderingen
Er zijn drie specifieke uitzonderingen voor wie de nieuwe regels niet van toepassing zullen zijn: loterijen met een maatschappelijk doel, ideële- en charitatieve organisaties (zowel goede doelen als politieke partijen) en uitgeverijen van dagbladen, weekbladen en tijdschriften met minimaal drie edities per jaar.
Bouw aan duurzame telemarketing vóór 2026
Voor organisaties die telemarketing duurzaam willen blijven inzetten, is nu het moment om te handelen. Deze whitepaper helpt je op weg met duidelijke uitleg, juridische duiding en praktische aanbevelingen.
Download ‘Telemarketing in transitie’ en bereid je voor op de regels van morgen.
Whitepaper DDMA Telemarketing in transitie
Download (447,46 KB)Ook interessant
                                    NIEUW: Whitepaper Telemarketing in transitie
                                    Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing