Spring naar content

De vakjury bestaat dit jaar weer uit twee teams, elk opgedeeld naar hun veld van expertise. De SEO-jury bestaat tot nu toe uit Linda Hogenes (Coolblue) en Barry Adams (Polemic Digital). De SEA-jury bestaat vooralsnog uit Purna Virji (LinkedIn) en Frederick Vallaeys (Optmyzer). Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury onder meer naar strategie, innovatie, effectiviteit, resultaten, transparantie en privacyvriendelijkheid. De inschrijving sluit op 9 mei.

Vorig jaar liet viaBOVAG.nl andere genomineerden Smulweb en Intergamma achter zich in de categorie Beste SEO. Met een innovatief gebruik van technologie om grootschalige SEO-activiteiten uit te voeren en daardoor het verkeer op de website te laten groeien, wist viaBovag.nl de jury te overtuigen. In de categorie Beste SEA trok warenhuis HEMA aan het langste eind ten koste van andere genomineerden Albert Heijn en Heinen Delfts Blauw. HEMA combineerde hun offline en online programma’s op het gebied van targeting en incrementaliteit en wist daarmee indrukwekkende resultaten te boeken.

Over Friends of Search

Met ten minste 600 bezoekers per jaar en een editie in Amsterdam én Brussel, is Friends of Search de grootste searchconferentie van de Benelux. Elk jaar komen consultants, marketeers en bedrijven in grote getale naar het evenement om te leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van SEO en SEA om zo hun searchstrategieën te verbeteren. Als bezoeker is Friends of Search hét moment in het jaar om te sparren met internationale, toonaangevende vakgenoten en antwoord te krijgen op al je vragen.

Over VIA

VIA is hét netwerk dat de hele marketingketen verbindt en samen met de meer dan 250 leden de markt vooruithelpt. Een netwerk waarin plaats is voor data, media, creatie en technologie en voor iedereen in de branche. Van CEO’s tot starters en van professionals werkzaam bij adverteerders, media-, reclame- en communicatiebureaus en ad-techplatformen tot exploitanten en uitgevers. Want wij geloven dat verbinding de motor van vooruitgang is. Voor meer informatie: vianederland.nl

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Creative |

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan,…
Lees meer
DDMA |

Shampoo Bars en HEMA winnen Friends of Search Awards 2024

Tijdens Friends of Search 2024 zijn de winnaars van de Friends of Search Awards 2024 bekendgemaakt. In de categorie ‘Beste SEA’ (PPC) ging Shampoo Bars er met de overwinning vandoor.…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe aanwinsten voor de DDMA Commissie Search

De DDMA Commissie Search heeft er drie nieuwe leden bij. Niemand minder dan Jelle Hoenderdos, SEO specialist bij ING, Renée Akkermans, PPC director bij dentsu, en Martin Schwarz, teamlead SEA…