Spring naar content

De DDMA Customer Data Award is dé competitie voor teams en organisaties die zichzelf op de kaart willen zetten als autoriteit op het gebied van de inzet van klantdata. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. De winnaars volgen in de voetsporen van onder meer Eneco, Rabobank, Vattenfall, HEMA, ANWB, KPN, ING en WNF.

Nieuwe prijscategorieën: Data Transformation en Innovation

Dit jaar introduceert de organisatie twee nieuwe categorieën: Data Transformation en Innovation. De categorie Data Transformation is geschikt voor organisaties die data en analytics binnen hun gehele bedrijfsvoering hebben geïmplementeerd. In de categorie Innovation kunnen cases worden ingediend door organisaties die data hebben toegepast op één of een aantal specifieke uitdagingen binnen de organisatie. Voor meer informatie over de categorieën zie: customerdataawards.nl/awards

Een online event en de uitreiking op DDMA NEXT

Het verloop van de Awards is, net als vorig jaar, verdeeld over twee evenementen: een online event (12 november) én de uitreiking op DDMA Next (28 november). Tijdens het online event lichten de genomineerden in beide categorieën uitgebreid hun case toe en gaan daarbij in op hun baanbrekende strategieën en data-oplossingen. Kortom, een ware goudmijn voor iedere dataspecialist die graag op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen in het veld. Je kunt je hiervoor nu al – helemaal gratis – registreren via: customerdataawards.nl/aanmelden-digital-talk-2024

De uitreiking vindt plaats tijdens het congres DDMA Next op 28 november, waarop bezoekers dus niet alleen kunnen rekenen op een feestelijke bekroning van de winnaars, maar ook op een inspirerend programma in teken van de toekomst van data-driven marketing. Tickets hiervoor zijn binnenkort beschikbaar.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Podcast Shaping the Future: visie als fundament voor retail in transitie

Wat betekent het om als retailer relevant te blijven in een tijd waarin digitale en fysieke werelden samensmelten, consumenten moordende concurrentie gewend zijn en technologie dagelijks verandert? Volgens Marlene ten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Elite – Marketing ROI: leren sturen met onzekerheid

Waar geef je als merk je laatste marketing-euro aan uit? In een tijd waarin marketingbudgetten onder druk staan, zijn marketeers en dataspecialisten intensiever dan ooit bezig met de verantwoorde inzet…