Spring naar content

Branchevereniging DDMA en mediaplatform Emerce bedienen beiden dezelfde doelgroep vanuit hun eigen expertise. DDMA biedt leden een netwerk, belangenbehartiging en kennis op het gebied van datagedreven marketing en klantcontact. Emerce biedt nieuws en achtergrond over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van internet business, e-commerce en marketing.

Onder de samenwerking vallen dit jaar een aantal concrete activiteiten. Op 20 april 2023 vindt Emerce Conversion & Analytics plaats. DDMA ondersteunt het congres met inhoudelijk advies en biedt korting aan haar leden voor deelname. Er worden internationale en nationale sprekers naar Pakhuis de Zwijger gehaald.

Op 12 oktober 2023 vindt verder de Digital Analytics Summit plaats, DDMA’s eigen digital analytics-event, met internationale sprekers én bezoekers. Emerce ondersteunt dit congres met promotie en het delen van inhoudelijke content.

Daarnaast verschijnt op 7 december op Emerce TV een serie video’s rond conversion & analytics met daarin experts van DDMA aan tafel, die de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en technologie duiden.

De vereniging en het mediaplatform slaan zo de handen ineen om de Nederlandse professional op het gebied van conversie optimalisatie en analytics beter te informeren met onafhankelijke kennis en informatie.

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…