Spring naar content

Branchevereniging DDMA en mediaplatform Emerce bedienen beiden dezelfde doelgroep vanuit hun eigen expertise. DDMA biedt leden een netwerk, belangenbehartiging en kennis op het gebied van datagedreven marketing en klantcontact. Emerce biedt nieuws en achtergrond over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van internet business, e-commerce en marketing.

Onder de samenwerking vallen dit jaar een aantal concrete activiteiten. Op 20 april 2023 vindt Emerce Conversion & Analytics plaats. DDMA ondersteunt het congres met inhoudelijk advies en biedt korting aan haar leden voor deelname. Er worden internationale en nationale sprekers naar Pakhuis de Zwijger gehaald.

Op 12 oktober 2023 vindt verder de Digital Analytics Summit plaats, DDMA’s eigen digital analytics-event, met internationale sprekers én bezoekers. Emerce ondersteunt dit congres met promotie en het delen van inhoudelijke content.

Daarnaast verschijnt op 7 december op Emerce TV een serie video’s rond conversion & analytics met daarin experts van DDMA aan tafel, die de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en technologie duiden.

De vereniging en het mediaplatform slaan zo de handen ineen om de Nederlandse professional op het gebied van conversie optimalisatie en analytics beter te informeren met onafhankelijke kennis en informatie.

Erik Molkenboer

Teamlead content & community

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Events & Membership Executive

Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld en zit gastvrijheid in jouw bloed? Als Events & Membership Executive bij DDMA ben je een echte spin in het…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement verwelkomt 2 nieuwe leden

De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement heeft versterking gekregen. In de afgelopen maand zijn Dirk Melief, Senior Director Digital & Data Marketing bij Artefact, en Job Deibel, Data &…
Lees meer
Conversational AI |

De DDMA Commissies Digital Analytics, Conversational AI, Search en expertgroep Marketingteam van de Toekomst krijgen versterking

De DDMA Commissies Digital Analytics en Conversational AI en de expertgroep Marketingteam van de toekomst mogen ieder een nieuw lid verwelkomen. Niemand minder dan Judith Ram, Director Operations bij Cloud…