Spring naar content

Jelle Hoenderdos (ING): “Ik hoop bij te dragen aan de manier van kennisdeling richting de jongere generatie searchspecialisten”

Jelle is al flink wat jaren dag in dag uit met SEO bezig. Hij is begonnen aan de agency-kant om uiteindelijk de stap te maken naar klantzijde bij ING. Hier is hij verantwoordelijk voor alle facetten van SEO. Van de overkoepelende SEO-strategie tot aan de technische doorontwikkeling van de open omgeving, maar ook voor het verhogen van het kennisniveau binnen de organisatie rondom SEO.

Jelle: “Uiteraard zijn alle facetten van mijn werk interessant, maar het stuk kennisdeling is met name iets wat mij onwijs veel energie geeft. Mijn collega’s helpen SEO beter te begrijpen en te zien groeien, geeft zeer veel voldoening. Met als kers op de taart dat deze collega’s zelf binnen ING  promoters worden van SEO. Binnen de DDMA deel ik graag mijn inzichten over kennisdeling binnen complexe organisaties. Tot slot hoop ik bij te kunnen dragen aan kennisdeling richting de jongere generatie searchspecialisten.”

Renée Akkermans (dentsu): “Ik ben goed bekend met de uitdagingen waarmee marketeers en bedrijven te maken krijgen, zowel B2C als B2B”

Renée is een bevlogen en ervaren professional in de wereld van PPC. Ze is op dit moment een trotse inwoner van het bruisende Amsterdam, maar haar wortels liggen in het gezellige Brabant. Vijf jaar geleden is ze begonnen als PPC-trainee bij dentsu Benelux en inmiddels is ze doorgegroeid naar PPC director.

Renée: “Mijn ervaring als junior-, medior- en senior PPC-specialist heeft me een diepgaand inzicht gegeven in de strategieën, tactieken en best practices die nodig zijn om een succesvolle PPC-campagne en strategie te creëren en uit te voeren. Ook ben ik door mijn vele samenwerkingen met verschillende branches en klanten heel goed bekend met de uitdagingen waarmee marketeers en bedrijven te maken krijgen, zowel B2C als B2B. Ik zou mezelf omschrijven als een all-round SEA expert, met expertise in data activatie waaronder omnichannel en value-based bidding.”

Martin Schwarz (Artefact): “Dankzij mijn internationale achtergrond bied ik een uniek perspectief”

Sinds 2015 heeft Martin diverse functies in Nederland bekleed, zowel aan de bureauzijde als aan de klantzijde. Zijn voornaamste interesse ligt in Search Engine Advertising (SEA). Hij vindt het leuk om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen  om een volledig begrip en een holistisch perspectief op het vakgebied te hebben.

Martin: “Dankzij mijn internationale achtergrond bied ik een uniek perspectief. Het werken met verschillende bedrijven heeft waardevolle inzichten opgeleverd en helpt bij het identificeren van aspecten en het herkennen van opkomende trends. Daarnaast ligt bij Artefact, het bureau waarvoor ik werk, een sterke nadruk op data en AI.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Shampoo Bars en HEMA winnen Friends of Search Awards 2024

Tijdens Friends of Search 2024 zijn de winnaars van de Friends of Search Awards 2024 bekendgemaakt. In de categorie ‘Beste SEA’ (PPC) ging Shampoo Bars er met de overwinning vandoor.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Interview Aleyda Solis (Orainti) | The (dis)advantages of Search Engine Experience

‘Search Generative Experience’ (SGE) is poised to be a game changer. How will it affect organizations? What are its (dis)advantages? We’re thrilled that Aleyda will be speaking about this at…
Lees meer
Search |

Exploring the PPC Journey with Navah Hopkins: A Friends of Search Interview

In this interview with Navah Hopkins, a well-known expert in the PPC industry, we delve into the strategic decisions and data-centric insights that have shaped her career in search engine…