Spring naar content

Robin Hogenkamp (Commissie Conversational AI): ‘Met de huidige, snelle digitale ontwikkelingen is het van belang om veel en intensief te schakelen met leveranciers, partners en klanten’

Robin werkt al ruim 9 jaar voor VodafoneZiggo. Als Customer Experience Management Professional (RCEMP) helpt hij organisaties om innovatieve technieken te omarmen in hun eigen klantcontactomgeving. Vanuit die rol helpt hij VodafoneZiggo op het gebied van Customer Experience en Cloud ContactCenter-dienstverlening en is hij CX-ambassadeur voor Vodafone Business. Robin: ‘Ik heb een enorme passie voor innovatieve technieken en klantcontact. Met een gezonde mix van technische kennis en commerciële vaardigheden werk ik op een gestructureerde manier aan innovatieve oplossingen voor mijn klanten en opdrachtgevers. Met de huidige, snelle digitale ontwikkelingen is het van belang om veel en intensief te schakelen met leveranciers, partners en klanten. Om tot een hoogwaardige oplossing te komen is kennis delen en samenwerken een belangrijk vertrekpunt, zeker om de digitalisering niet alleen bij te blijven maar ook verder te kunnen ontwikkelen. Ik deel dan ook graag mijn kennis en ik hoop een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie Conversational AI.’

Robin Sellaiyah (Commissie CRO): ‘In een marketingomgeving waarin experimenteren centraal staat, is het mogelijk om beslissingen te maken op basis van feiten en niet op onderbuikgevoelens

Bij Robin zit CRO in het bloed. Hij is inmiddels 5 jaar actief binnen het vakgebied van kwantitatieve (CRO) en kwalitatieve (User studies) validatie, met ervaring aan zowel de B2C- als de B2B-zijde. Op dit moment is hij als Optimization Lead bij Philips verantwoordelijk voor het optimaliseren van de digitale klantreis binnen de B2B-gezondheidszorgdoelgroep. Robin: ‘Ik geloof sterk in een data-gestuurde marketingomgeving, waarbij het verkrijgen van klant-inzichten door middel van experimenteren centraal staat. Hierdoor is het mogelijk om de juiste beslissingen voor de digitale klantreis te maken gebaseerd op basis feiten en niet op onderbuikgevoelens, resulterend in een win-winsituatie voor zowel de klant als de organisatie. Philips streeft ernaar om in 2030 2,5 miljard levens per jaar te verbeteren door middel van zinvolle gezondheidszorginnovaties. Het feit dat ik aan dit doel kan bijdragen, geeft mij enorme motivatie en toewijding om altijd voor het maximale resultaat te gaan.’

Martijn van Oosten (Commissie CRO): ‘CRO is niet alleen een tool, je kunt het toepassen op alles binnen een organisatie om groei te realiseren’

Martijn is vanuit zijn opleiding begonnen met een eigen bedrijf. In 2009 kwam hij voor het eerst in contact met conversie-optimalisatie. In zijn huidige functie bij Nationale Postcode Loterij richt hij zich volledig op CRO en alles wat daarmee te maken heeft. Martijn: ‘Conversie-optimalisatie is voor mij een mindset die je kan toepassen op alles binnen een organisatie om groei te realiseren. Het beperkt zich in mijn visie dus niet enkel tot websites en salesflows. Het gaat om procesveranderingen, productaanpassingen en het hebben van een flexibele manier van denken. Het is mijn doel binnen de commissie om de sector dit te laten inzien en dat CRO niet alleen een tool is.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Frank de Beun en Anouk Beeren aan als nieuwe bestuursleden

De leden van DDMA hebben tijdens de Algemene Ledenvergadering van 11 juli 2024 ingestemd met de aanstelling van twee nieuwe bestuursleden. Frank de Beun, CEO bij The Data Agency, en…
Lees meer
DDMA |

DDMA bestaat 20 jaar!

2024 markeert een belangrijk jaar voor ons. DDMA bestaat namelijk 20 jaar! Gedurende de rest van het jaar gaan we hier aandacht aan besteden via onze website, onze nieuwsbrieven, op…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda Q3 en Q4 2024

De DDMA-ledenagenda voor het tweede halfjaar van 2024 is bekend! Het wordt een bijzonder najaar, want in 2024 viert DDMA haar 20-jarig jubileum!