De volgende content is exclusief voor DDMA-leden inzichtelijk.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Ook interessant

Lees meer
Fieldmarketing
|
Fieldmarketing: waardevol, mits verantwoord toegepast
Fieldmarketing is en blijft een belangrijk en effectief kanaal voor direct contact tussen organisaties en consumenten. Het biedt merken de kans om op persoonlijke wijze met hun doelgroep in gesprek…

Lees meer
Creative
|
Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing
De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?