Spring naar content

Tickets verkrijgbaar via: experimentationheroes.com

Frank Overbeek, voorzitter DDMA Commissie Experimentation & Optimisation: “De Commissie heeft zich dit jaar weer gebogen over de inzendingen en de genomineerden geselecteerd die op 31 oktober het podium gaan betreden. Het viel op dat het niveau dit jaar is gestegen en dat we een paar mooie nieuwe namen mogen verwelkomen. We zijn ervan overtuigd dat de genomineerde cases een mooie ervaring gaan bieden aan het publiek met een schat aan kennis en inspiratie. Waar anders kun je een evenement vinden met zoveel gedeelde kennis op één middag? We kijken ernaar uit om alle Experimentation Heroes te ontmoeten op de 31e!”

De genomineerden

Experimentation Heroes in de categorie Conversie

  • ANWB
  • Polaroid
  • PostNL

Experimentation Heroes in de categorie Experimentation Culture

  • Centraal Beheer
  • Odido
  • TomTom

Experimentation Heroes in de categorie Omnichannel (nieuwe categorie)

  • ANWB
  • DELTA Fiber
  • Nederlandse Loterij

Naast de bovengenoemde hoofdprijzen, reikt DDMA ook de Lindeboom Hero Award uit aan een niet-genomineerde case met veel belofte voor de toekomst. Alle inzendingen doen hier automatisch aan mee.

De jury

De jury van DDMA Experimentation Heroes bestaat dit jaar uit vijf experts uit het veld: Lucia van de Brink (Increase Conversion Rate.com), Denise Visser (bol.com), Cameron van Uytrecht (Insight ProdX), Jorden Lentze (Booking.com) en Arnout van Scherpenzeel (The Sharing Group). Deze vakprofessionals maken op 31 oktober de winnaars in iedere categorie bekend.

Over DDMA Experimentation Heroes

DDMA Experimentation Heroes (voorheen Dutch CRO Awards) vindt plaats op 31 oktober 2023, in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Deze dag staat in teken van het uitlichten van de beste experimenten die de marketingsector te bieden heeft ter inspiratie en erkenning. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation, en wordt mede mogelijk gemaakt door Clickvalue en SiteSpect.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

PostNL, TomTom en DELTA Fiber winnen DDMA Experimentation Heroes

DDMA, branchevereniging voor data en marketing, maakt vandaag bekend welke Experimentation Heroes in de prijzen zijn gevallen. PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan met de winst naar huis in respectievelijk…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Optimization vs Personalization: How They Differ, Can Collaborate, and Learn from Each Other

While website optimization, achieved through A/B testing and various research methods, represents a more commonly practiced approach, personalization is still emerging. We definitely see more companies embracing Conversion Rate Optimization…