Spring naar content

Tickets verkrijgbaar via: experimentationheroes.com

Frank Overbeek, voorzitter DDMA Commissie Experimentation & Optimisation: “De Commissie heeft zich dit jaar weer gebogen over de inzendingen en de genomineerden geselecteerd die op 31 oktober het podium gaan betreden. Het viel op dat het niveau dit jaar is gestegen en dat we een paar mooie nieuwe namen mogen verwelkomen. We zijn ervan overtuigd dat de genomineerde cases een mooie ervaring gaan bieden aan het publiek met een schat aan kennis en inspiratie. Waar anders kun je een evenement vinden met zoveel gedeelde kennis op één middag? We kijken ernaar uit om alle Experimentation Heroes te ontmoeten op de 31e!”

De genomineerden

Experimentation Heroes in de categorie Conversie

  • ANWB
  • Polaroid
  • PostNL

Experimentation Heroes in de categorie Experimentation Culture

  • Centraal Beheer
  • Odido
  • TomTom

Experimentation Heroes in de categorie Omnichannel (nieuwe categorie)

  • ANWB
  • DELTA Fiber
  • Nederlandse Loterij

Naast de bovengenoemde hoofdprijzen, reikt DDMA ook de Lindeboom Hero Award uit aan een niet-genomineerde case met veel belofte voor de toekomst. Alle inzendingen doen hier automatisch aan mee.

De jury

De jury van DDMA Experimentation Heroes bestaat dit jaar uit vijf experts uit het veld: Lucia van de Brink (Increase Conversion Rate.com), Denise Visser (bol.com), Cameron van Uytrecht (Insight ProdX), Jorden Lentze (Booking.com) en Arnout van Scherpenzeel (The Sharing Group). Deze vakprofessionals maken op 31 oktober de winnaars in iedere categorie bekend.

Over DDMA Experimentation Heroes

DDMA Experimentation Heroes (voorheen Dutch CRO Awards) vindt plaats op 31 oktober 2023, in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Deze dag staat in teken van het uitlichten van de beste experimenten die de marketingsector te bieden heeft ter inspiratie en erkenning. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation, en wordt mede mogelijk gemaakt door Clickvalue en SiteSpect.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Experimentation Hero in Focus: Simonluca Definis

As we approach Experimentation Heroes 2024, we are interviewing several specialists in experimentation who exemplify the qualities of an actual Experimentation Hero. First up: Simonluca Definis.
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…
Lees meer
DDMA |

Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2024 geopend

Op donderdag 7 november wordt het beste werk in experimentation en optimisation bekroond tijdens DDMA Experimentation Heroes 2024. Ambitieuze experimentation-specialisten kunnen vanaf vandaag een case indienen in 3 categorieën: Conversie,…