Spring naar content

Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Sprekers

  • Jan Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
  • Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
  • Jeroen Maaijen (Manager Digital Performance Marketing bij TUI)
  • Patrick Kool (Measurement Specialist bij Google)
  • Rico Stuijt (Lead Performance Measurement bij JustEat TakeAway)

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Digital Humans: 11 insights over deze innovatieve vorm van klantcontact

Gepaard met alle ontwikkelingen rondom Generative AI zijn er ook ontwikkelingen op het gebied van Conversational AI. En dan in het bijzonder de komst van de meest geavanceerde vorm: Digital…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Eneco en Omoda winnen de DDMA Customer Data Awards 2023

De winnaars van de DDMA Customer Data Awards 2023 zijn vandaag bekendgemaakt tijdens DDMA NEXT. Energieleverancier Eneco trok aan het langste eind in de categorie Enterprise. De Data Challenger Award…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Data-Driven Marketing Onderzoek 2023: 9 op de 10 gebruikt data om organisatie te sturen, maar in beperkte mate voor marketingdoeleinden

Maar liefst 92% van de Nederlandse organisaties gebruikt data om het bedrijf op zowel korte als lange termijn te sturen. Dat lijkt hoog, maar als we specifiek naar marketingactiviteiten kijken,…