Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Experimentation & Optimisation
Opname |

Opname: CRO Award-winnaar aan het woord: VodafoneZiggo over hun prijswinnende case

VodafoneZiggo wist in november 2022 een felbegeerde DDMA Dutch CRO Award in de categorie conversie in de wacht te slepen. Wat maakte deze case zo bijzonder? Tijdens deze Digital Talk gaan Ramon Boxelaar, CRO Specialist, en Frank Beunk, Data Activation & Personalisation Expert bij VodafoneZiggo,…
Lees meer
Creative
Members-only
Opname |

DDMA Creative Mixer | 30 November 2022 | Case: Google

How can brands create inclusive marketing while still feeling authentic? Pia Ghosh shed light on this during our DDMA Creative Mixer on November 30 ’22. She gave us the insights and learnings to help us make more inclusive creative choices by exploring subtle biases and…
Lees meer
Creative
Members-only
Opname |

DDMA Creative Mixer | 30 November 2022 | Case: Mastercard

On November 30, creative experts came together to talk about data-driven inclusion. One of our guests was Boris Helleman, Lead Pride BRG Netherlands at Mastercard, and he talked about the struggle many transgender and non-binary have with the name on their credit or debit card…
Lees meer
Creative
Members-only
Opname |

DDMA Creative Mixer | 30 November 2022 | Case: We Are Pi

On November 30, creative experts came together to talk about data-driven inclusion. One of our guests was Alex Bennet Grant, founder & CEO at We Are Pi, and talked about how they used cultural research to open up the outdoor industry by giving it a…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
Opname |

CRO Award winnaar aan het woord: Beter Bed over hun prijswinnende conversie-case

Op 16 maart 2023 organiseerde de DDMA Commissie CRO een Digital Talk met daarin de winnaar van de Conversie Award van de CRO Awards: Beter Bed. Jaap van den Broek, UX/CRO Specialist bij Beter Bed vertelde ons alle ins en outs over deze prijswinnende case.…
Lees meer
Search
Members-only
Opname |

Automatiseren van content in SEO met behulp van AI tools

Op dinsdag 13 december 2022 organiseerde de DDMA Commissie Search een Digital Talk over (on)mogelijkheden, trends en ontwikkelingen op het gebied van contentcreatie door middel van AI-tools en AI-databronnen. Hier gingen we in op hoe AI ingezet kan worden om creatieve content te creëren voor…
Lees meer
Cookies Data, Decisions & Engagement
Members-only
Opname |

DDMA Deep Dive 2 | 13 september 2022 | Analyse en measurement in een privacy-first wereld

In deel 2 van onze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld staan measurement en analyse centraal. Aan de hand van tips en praktijkcases laten we onder meer zien hoe je ook zonder cookies kunt sturen op digital performance. Kijk hieronder de opname…
Lees meer
Cookies Data, Decisions & Engagement
Members-only
Opname |

DDMA Deep Dive 1 | 21 juni 2022 | Datacollectie en klantprofielen in een privacy-first wereld

In deel 1 van de DDMA Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld staan datacollectie en klantprofielen centraal. Aan de hand van tips en praktijkcases van Philips, FD Media Groep en DDMA leer je alles over de essentials van een datastrategie, maar gaan…
Lees meer
Cookies Data, Decisions & Engagement
Members-only
Opname |

DDMA Deep Dive 3 | 15 november 2022 | Activatie en personalisatie in een privacy-first wereld

Consumenten worden steeds bewuster van datagebruik en verwachten meer qua privacy, maar ook wat service en relevantie betreft. Hoe vlieg je dit aan? Wij leggen het je uit tijdens deze Deep Dive, met het thema ‘activatie en personalisatie in een privacy-first wereld’. Hierin geven we…