De volgende content is exclusief voor DDMA-leden inzichtelijk.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Spreker
Jaap geeft in zijn presentatie een inzicht in de experimenteercultuur binnen Beter Bed. Hoe deze tot stand is gekomen, welke uitdagingen en oplossingen er zijn bedacht en hoe dit uiteindelijk heeft geleid tot een structureel proces, waarvoor Beter Bed onlangs werd bekroond met de DDMA Dutch CRO Award voor een testreeks rondom de keuze voor het bezorgmoment.
Moderator
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
PostNL, TomTom en DELTA Fiber winnen DDMA Experimentation Heroes
DDMA, branchevereniging voor data en marketing, maakt vandaag bekend welke Experimentation Heroes in de prijzen zijn gevallen. PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan met de winst naar huis in respectievelijk…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
Optimization vs Personalization: How They Differ, Can Collaborate, and Learn from Each Other
While website optimization, achieved through A/B testing and various research methods, represents a more commonly practiced approach, personalization is still emerging. We definitely see more companies embracing Conversion Rate Optimization…