This content is exclusively available for DDMA members.
Log in or become a member
Ook interessant
Lees meer
Creative
|
Creative Automation; hét antwoord op de groeiende vraag naar content
Als brand managers en marketeers staan we onder constante druk om onze doelgroep impactvolle content te laten zien via een groeiend aantal kanalen en formats. Consumenten hebben bovendien steeds hogere…
Lees meer
Creative
|
Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search
De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan,…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Versterking voor DDMA Commissies AI, Creative, Social Media en Data, Decisions & Engagement
Vier DDMA-commissies verwelkomen ieder een nieuw commissielid. Cora Everaarts (Head of Marketing Activation bij Roompot & Landal GreenParks), Eelco van Kuik (Managing partner & Founder van Onesecondbefore), Jos Majoor (Strateeg/Team…