Filters:
Sorteer op:

Lees meer
Artificial Intelligence
Conversational AI
Conversion Rate Optimisation
Creative
Artikel
|
De grootste trends in data-driven marketing voor 2023 (volgens de commissies van DDMA)
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2023 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Waar moet je juist wel in investeren als het economisch even minder gaat? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de…

Lees meer
Artificial Intelligence
Conversational AI
Conversion Rate Optimisation
Creative
Artikel
|
2023’s biggest trends in data-driven marketing according to the DDMA committees
What developments will significantly change the work of marketers, lawyers and data specialists in 2023? What innovations can’t be missed? What kind of investments are necessary during economic slowdowns? As every year, the DDMA committees list the biggest trends in data-driven marketing for the new…

Lees meer
Creative
Case
|
Watch Recording: DDMA Creative Mixer | 10 May 2022
On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Watch the full recording below.

Lees meer
Creative
Case
|
DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: Anzu.io
On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Natalia Vasilyeva (Anzu.io) was one of our guests and talked about how games are a natural entry point to…

Lees meer
Creative
Case
|
DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: PepsiCo
On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Rozalinde Kriens (PepsiCo) and David Robustelli (Capitola.Social) were two of our guests and gave tis and learnings from their…

Lees meer
Creative
Case
|
DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: The HEINEKEN Company
On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Otto Esser (The HEINEKEN Company) was one of our guests and talked about the experience of launching their new…

Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Creative
DDMA
Influencermarketing
Nieuws
|
Nieuwe leden voor Commissies Influencer Marketing, Creative & CRO
We mogen weer 3 nieuwe commissieleden verwelkomen. Joey Scheufler, TikTok-expert en CEO bij Prappers bij PRAPPERS, Nadesh Lauwerijssen, CRO Consultant bij ISM eCompany, en Laurens van Stokkum, Campagnemanager bij C2B Amsterdam, treden toe tot een van onze commissies.

Lees meer
Artificial Intelligence
Conversational AI
Conversion Rate Optimisation
Creative
Artikel
|
De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.

Lees meer
Creative
DDMA
E-mail
Influencermarketing
Nieuws
|
DDMA verwelkomt 4 nieuwe commissieleden
Wij mogen weer 4 nieuwe commissieleden verwelkomen. Remas Haverkamp, Chief Executive Director bij Brandambassadors, Leroy van Osch, Social Media Manager bij VodafoneZiggo, Didric van den Borne, Creative Director bij Merkle Nederland, en Jasper Kolwijck, Lead Email & Messaging Team bij KPN, treden per direct toe…

Lees meer
Conversational AI
Creative
DDMA
Artikel
|
Nieuwe leden voor Commissies Search, Creative en Voice
Deze maand mogen wij maar liefst 5 nieuwe commissieleden verwelkomen. Gerk Mulder, SEO-strateeg bij en oprichter van Briljante Geesten, Emiel Nawijn, UX-strateeg bij Bikkelhart, Giovanni Simonetti, Mobile Strategy Specialist bij Google, Serge van Marion, creative director bij Merkle Nederland en Justin Meijer, product manager search…