Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Conversion Rate Optimisation Creative DDMA Influencermarketing
Nieuws |

Nieuwe leden voor Commissies Influencer Marketing, Creative & CRO

We mogen weer 3 nieuwe commissieleden verwelkomen. Joey Scheufler, TikTok-expert en CEO bij Prappers bij PRAPPERS, Nadesh Lauwerijssen, CRO Consultant bij ISM eCompany, en Laurens van Stokkum, Campagnemanager bij C2B Amsterdam, treden toe tot een van onze commissies.
Lees meer
Artificial Intelligence Conversion Rate Optimisation Creative Data, Decisions & Engagement
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.
Lees meer
Creative DDMA E-mail Influencermarketing
Nieuws |

DDMA verwelkomt 4 nieuwe commissieleden

Wij mogen weer 4 nieuwe commissieleden verwelkomen. Remas Haverkamp, Chief Executive Director bij Brandambassadors, Leroy van Osch, Social Media Manager bij VodafoneZiggo, Didric van den Borne, Creative Director bij Merkle Nederland, en Jasper Kolwijck, Lead Email & Messaging Team bij KPN, treden per direct toe…
Lees meer
Creative DDMA Voice
Artikel |

Nieuwe leden voor Commissies Search, Creative en Voice

Deze maand mogen wij maar liefst 5 nieuwe commissieleden verwelkomen. Gerk Mulder, SEO-strateeg bij en oprichter van Briljante Geesten, Emiel Nawijn, UX-strateeg bij Bikkelhart, Giovanni Simonetti, Mobile Strategy Specialist bij Google, Serge van Marion, creative director bij Merkle Nederland en Justin Meijer, product manager search…
Lees meer
Creative DDMA
Interview |

Dennis Hoftijzer, Frappant: ‘Collega’s zoeken elkaar meer op dan ooit’

Als verbinder in de data-driven marketingsector willen we onze leden samenbrengen door te laten zien hoe zij omgaan met de implicaties van de coronacrisis. Hoe dealen zij met het massaal omschakelen naar thuiswerken? En wat voor gevolgen heeft de crisis voor campagne-activiteiten? In het vijfde…