Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Sprekers
- Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
- Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
- Jeroen Veldhoen (Director Data & Analytics bij FD Media Groep)
- Michel van den Ham (Product Owner Analytics & CDP bij Philips)
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2023 geopend
Op 30 november tijdens DDMA Next worden voor de 17e keer de DDMA Customer Data Awards uitgereikt. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
2023’s biggest trends in data-driven marketing according to the DDMA committees
What developments will significantly change the work of marketers, lawyers and data specialists in 2023? What innovations can’t be missed? What kind of investments are necessary during economic slowdowns? As…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
De grootste trends in data-driven marketing voor 2023 (volgens de commissies van DDMA)
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2023 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Waar moet je juist wel…