Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Sprekers
- Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
- Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
- Jeroen Veldhoen (Director Data & Analytics bij FD Media Groep)
- Michel van den Ham (Product Owner Analytics & CDP bij Philips)
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2025 geopend
De inschrijving voor de DDMA Customer Data Awards 2025 is officieel geopend. Voor de 19e keer gaat DDMA op zoek naar de meest vooruitstrevende organisaties in Nederland op het gebied…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
De kracht van personalisatie: Data, relevantie en vertrouwen op de Webwinkel Vakdagen
Tijdens de Webwinkel Vakdagen 2025 – afgelopen 2 en 3 april in Utrecht – stond Lucas Bos namens de DDMA-commissie Data, Decisioning & Engagement op het podium met een heldere…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Arnold van het Nederend nieuwe juryvoorzitter DDMA Customer Data Awards
Arnold van het Nederend, Director Customer Personalisation & Analytics bij KPN, is benoemd tot de nieuwe voorzitter van de vakjury van de DDMA Customer Data Awards. Na vier jaar als…