Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Sprekers
- Rogier van Driezum (Commissielid Digital Marketing Transformation)
- Veerle Knechten (Partnerships & Alliances Manager Benelux | MessageBird)
- Frank Verburg (Manager Online Intelligence bij Randstad Groep Nederland)
- Tim van der Galiën (Senior Manager Customer Transformation | frog, part of Capgemini Invent)
- Jessica Langenberg (Customer Engagement Manager bij Intergamma)
- Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei
In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders
DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt
De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…