Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Sprekers
- Rogier van Driezum (Commissielid Digital Marketing Transformation)
- Veerle Knechten (Partnerships & Alliances Manager Benelux | MessageBird)
- Frank Verburg (Manager Online Intelligence bij Randstad Groep Nederland)
- Tim van der Galiën (Senior Manager Customer Transformation | frog, part of Capgemini Invent)
- Jessica Langenberg (Customer Engagement Manager bij Intergamma)
- Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Shall we not talk about AI for once? Likely your data set is not ready for it. Just not yet.
Did you happen to see the Netflix documentary about Fyre, the once in a lifetime luxury music festival in the Bahamas? In case you missed it, the overhyped festival, a…
Lees meer
Cookies
|
‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?
Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Hoe je als bedrijf toewerkt naar een succesvolle Datagedreven marketing & sales aanpak
Op basis van wat je allemaal leest, zou je denken dat bijna iedereen wel data & analytics gebruikt in het marketingdomein. Onderzoek wijst echter anders uit. Uit het DDMA Data-Driven…