Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Sprekers
- Jan Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
- Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
- Jeroen Maaijen (Manager Digital Performance Marketing bij TUI)
- Patrick Kool (Measurement Specialist bij Google)
- Rico Stuijt (Lead Performance Measurement bij JustEat TakeAway)
Ook interessant
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Een nieuwe kijk op marketing: hoe marketeers de wereld kunnen veranderen
De wereld staat voor grote uitdagingen op het gebied van klimaat, en dat raakt ons allemaal. Als marketeers hebben we de unieke kans om bij te dragen aan een duurzamere…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Marketingleiders over AI: Tools genoeg. Maar hoe krijg je de organisatie mee?
Wat doe je als AI-technologie zich sneller ontwikkelt dan je organisatie kan bijbenen? Hoe voorkom je dat pilots blijven hangen in de bubbel van innovatie, terwijl de rest van de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Marketing als motor van een duurzame revolutie
De klimaatcrisis raakt ons allemaal. Als marketeers bevinden we ons op een unieke positie om het verschil te maken. Maar hoe doe je dat? En wat vraagt het van jou…