Spring naar content

Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Sprekers

  • Jan Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
  • Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
  • Jeroen Maaijen (Manager Digital Performance Marketing bij TUI)
  • Patrick Kool (Measurement Specialist bij Google)
  • Rico Stuijt (Lead Performance Measurement bij JustEat TakeAway)

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Podcast Shaping the Future: Over personalisatie en de kunst van niets doen

Wat als personalisatie niet draait om méér communicatie, maar juist om het lef om soms even niets te doen? Het klinkt contra-intuïtief, maar voor Eneco pakte de kunst van stilzitten…