Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Sprekers
- Jan Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
- Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
- Jeroen Maaijen (Manager Digital Performance Marketing bij TUI)
- Patrick Kool (Measurement Specialist bij Google)
- Rico Stuijt (Lead Performance Measurement bij JustEat TakeAway)
Ook interessant
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Rituals, Intergamma, viaBovag.nl en FrieslandCampina Professional genomineerd voor de DDMA Customer Data Awards 2024
De genomineerden voor de DDMA Customer Data Awards zijn bekend. In de categorie Innovation strijden Rituals, Intergamma, viaBovag.nl en FrieslandCampina Professional om de winst. De categorie Data Transformation wordt niet…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Google verbetert first party datagebruik in advertenties met confidential matching
Google heeft aangekondigd dat adverteerders hun eigen first party data met meer vertrouwen kunnen gebruiken in Google Ads. Dit wordt mogelijk gemaakt door de techniek van confidential matching, ondersteund door…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Shall we not talk about AI for once? Likely your data set is not ready for it. Just not yet.
Did you happen to see the Netflix documentary about Fyre, the once in a lifetime luxury music festival in the Bahamas? In case you missed it, the overhyped festival, a…