Spring naar content

Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Sprekers

  • Jan Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
  • Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
  • Jeroen Maaijen (Manager Digital Performance Marketing bij TUI)
  • Patrick Kool (Measurement Specialist bij Google)
  • Rico Stuijt (Lead Performance Measurement bij JustEat TakeAway)

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Marketingleiders over AI: Tools genoeg. Maar hoe krijg je de organisatie mee?

Wat doe je als AI-technologie zich sneller ontwikkelt dan je organisatie kan bijbenen? Hoe voorkom je dat pilots blijven hangen in de bubbel van innovatie, terwijl de rest van de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Marketing als motor van een duurzame revolutie

De klimaatcrisis raakt ons allemaal. Als marketeers bevinden we ons op een unieke positie om het verschil te maken. Maar hoe doe je dat? En wat vraagt het van jou…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Genomineerden Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de Customer Data Awards 2025. In totaal zijn zes organisaties genomineerd die volgens de vakjury uitblinken in het slim, effectief en verantwoord inzetten…