Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Sprekers
- Jan Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
- Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
- Jeroen Maaijen (Manager Digital Performance Marketing bij TUI)
- Patrick Kool (Measurement Specialist bij Google)
- Rico Stuijt (Lead Performance Measurement bij JustEat TakeAway)
Ook interessant
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Vacature: lid commissie Data, Decisions & Engagement (DDE)
Ben jij werkzaam bij een opdrachtgever en wil je een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren van het data-driven marketingvak? De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement zoekt versterking…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Data-Driven Marketing Research 2024 – Deep Dive 3: Apparent contradiction; no widespread adoption of AI within the marketing sector yet
Despite the fact that AI is on everyone’s lips, the Data-Driven Marketing Survey (DDMO) 2024 reveals that AI is not yet widely applied within the marketing sector: 1 in 4…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Data-Driven Marketing Onderzoek 2024 – Deep Dive 3: Ogenschijnlijke tegenstelling; nog geen brede toepassing van AI binnen de marketingsector
Ondanks dat iedereen het over AI heeft, laat het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2024 zien dat AI nog niet breed wordt toegepast binnen de marketingsector, maar vooral op laagdrempelige gebieden…