Spring naar content

Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Sprekers

  • Jan Hendrik Fleury (Commercial Director bij Crystalloids)
  • Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
  • Jeroen Maaijen (Manager Digital Performance Marketing bij TUI)
  • Patrick Kool (Measurement Specialist bij Google)
  • Rico Stuijt (Lead Performance Measurement bij JustEat TakeAway)

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Genomineerden Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de Customer Data Awards 2025. In totaal zijn zes organisaties genomineerd die volgens de vakjury uitblinken in het slim, effectief en verantwoord inzetten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Elite – Marketing Operations: van essentieel en groeiend belang

Het is een onderwerp dat al jaren in de coulissen meedraait, maar steeds vaker vol in de schijnwerpers lijkt te komen en waarvan de functie een naam heeft gekregen: Marketing…
Lees meer
Cookies |

Data with Purpose: Why First-Party Data Is Crucial for NGOs

In a data-driven world, NGOs face a different reality than commercial organisations. Instead of selling products or services, they build communities, foster trust, and strive for long-term social impact. But…