Spring naar content

De volgende organisaties sloten zich eveneens aan bij DDMA: Yellowgrape, Dialog Group, SportVibes, Onesecondbefore, The Only Constant, Abbi Insights, Postbode B.V., i-motive Marketingsupport, iBuyFlowers en Accenture.

DDMA-leden staan vooraan in data-driven marketing

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied data-driven marketing. Dat komt terug uit het recent verschenen Data-Driven Marketing Onderzoek. De DDMA-achterban geeft aan veel kennis te hebben van marketingtechnologie en zien veel perspectief in nieuwe technieken als AI, meer dan gemiddeld in de sector.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Creative |

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan,…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden in de DDMA Commissie E-mail

De DDMA Commissie E-mail heeft drie nieuwe commissieleden. Laura Wijnands, marketing automation specialist bij Bikkelhart, Maartje Janssen, customer journey consultant bij Yellowgrape, en Tom Blijleven, director of marketing operations bij…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt Legal Counsel

Als Legal Counsel bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van digitale advertenties tot influencermarketing en van…