Spring naar content

De volgende organisaties sloten zich eveneens aan bij DDMA: Yellowgrape, Dialog Group, SportVibes, Onesecondbefore, The Only Constant, Abbi Insights, Postbode B.V., i-motive Marketingsupport, iBuyFlowers en Accenture.

DDMA-leden staan vooraan in data-driven marketing

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied data-driven marketing. Dat komt terug uit het recent verschenen Data-Driven Marketing Onderzoek. De DDMA-achterban geeft aan veel kennis te hebben van marketingtechnologie en zien veel perspectief in nieuwe technieken als AI, meer dan gemiddeld in de sector.

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Op weg naar gezamenlijke benchmarks in influencer marketing

Op 18 september 2025 organiseerde de DDMA Commissie Influencer Marketing een round table waar adverteerders, bureaus en onderzoeksorganisaties samenkwamen. Centraal stond de vraag: hoe zorgen we voor meer transparantie, meetbaarheid…
Lees meer
Creative |

Vacature: lid Commissie Creative (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de creatieve hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…