Abbi is in 2018 opgericht uit verbazing. Verbazing omdat digitaal klantonderzoek en klantcontact te vaak niet relevant eenrichtingsverkeer is, waarbij het belang voor de klant ver te zoeken is.
Inmiddels helpt Abbi meer dan 60 organisaties in de Zorg, Onderwijs, Overheden, Ledenorganisaties, Goede Doelen, Events en Mobility om met slimme ‘mobile first’ oplossingen de digitale verbinding met hun publiek echt persoonlijk te maken. Dit doet Abbi door klantbelevingen met proactieve datagedreven digitale dialogen te meten én verbeteren in de gehele customer journey. Abbi’s Conversational AI oplossingen zorgen ervoor dat je proactief contact maakt met de juiste doelgroep, via het juiste kanaal, op het juiste moment en met de juiste inhoud. Dit zijn de diensten die Abbi biedt:
- Chatonderzoek
- Geautomatiseerde klantfeedback
- Customer journeys
- Digitale communities & klantpanels
- Marketing activatie
- Data-integratie support
Motivatie lidmaatschap
Wij zijn ervan overtuigd dat klantonderzoek- en feedback, Marketing en CX steeds meer hand in hand gaan. Abbi wil op dit snijvlak graag de verbinding zoeken met digitale marketingspecialisten met als doel om kennis en inspiratie te delen en op te halen. In het geval van Abbi is dat met een focus op Conversational AI, waarbij wij uiteraard graag op de hoogte blijven van nieuwe, elkaar steeds sneller opvolgende, ontwikkelingen. Voor onze medewerkers is DDMA daarmee een belangrijk platform voor kennisdeling. Vanuit Abbi zijn wij bovendien van mening dat er nog veel meer marketingwaarde valt te halen uit slimme inzet van datagedreven chatdialogen die geactiveerd worden vanuit bestaande klantdatabronnen. Abbi wil op basis hiervan via DDMA graag een mooie toegevoegde waarde leveren voor de sector.