Bekijk hier de Talkshow Cookieless World

Bekijk hier de Talkshow Cookieless World

DDMA Barometer 2021

DDMA Barometer 2021

De DDMA Barometer 2021 laat zien dat het grootste gedeelte van het Nederlandse bedrijfsleven weet dat de third-party cookie gaat verdwijnen en dat dit grote gevolgen gaat hebben voor de data-driven marketingsector. Toch is maar een klein deel écht voorbereid op een wereld zonder cookies.

Cookieless worldPublicatiedatum: 20 mei 2021
Onderzoek: DDMA Barometer 2021: Cookieless World
Titel: Zo bereiden organisaties zich voor op een wereld zonder third-party cookies
Persbericht: Lees het hier
Infographic: Zie download hieronder
Rapport: Zie download hieronder

 

DDMA Barometer 2021 (English)

DDMA Barometer 2021 (English)

The DDMA Barometer 2021 shows that the majority of Dutch organisations know that third-party cookies are set to disappear in the near future. They also know this is going to have a big impact on the data-driven marketing industry. In spite of this awareness only a small portion of the industry is prepared on a world without cookies.

Cookieless worldPublicatiedatum: 20 May 2021
Research: DDMA Barometer 2021: Cookieless World
Title: Zo bereiden organisaties zich voor op een wereld zonder third-party cookies
Press release: Available via this link (in Dutch)
Infographic: Download below
Rapport: Download below