Spring naar content

Deep Dive-serie: Omnichannel klantengagement in een privacy-first world

De Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation organiseren dit jaar 3 Deep Dives, om jou te helpen een consistente klantbeleving over meerdere kanalen te realiseren. Uiteraard met praktijkcases en aandacht voor ethiek en actuele ontwikkelingen vanuit wetgevers, consumenten en tech-partijen.

Evenementen

Lees meer

Deep Dive 1: Datacollectie en klantprofielen in een privacy-first wereld

In het eerste deel van onze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld staan datacollectie en klantprofielen centraal. Aan de hand van tips en praktijkcases van Philips, FD…
Lees meer

Deep Dive 2: Analyse en measurement in een privacy-first wereld

In het tweede deel van onze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld staan measurement en analyse centraal. Aan de hand van tips en praktijkcases laten we onder…
Lees meer

Deep Dive 3: Activatie en personalisatie in een privacy-first wereld

In het derde deel van onze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld staan activatie en personalisatie centraal. Aan de hand van tips en praktijkcases laten we onder…

Ook interessant

Lees meer

Whitepaper: Cookieless world – Dit moet je nu weten

Het verdwijnen van third-party cookies is een van de meest impactvolle ontwikkelingen die op dit moment speelt in data-driven marketing. In deze whitepaper vatten we de belangrijkste inzichten uit onze…
Lees meer

Oproep: Doe mee aan de DDMA Barometer 2022: Cookieless world

Data-driven marketing is op dit moment met een ongekende transformatie bezig. Tech-partijen nemen privacybevorderende maatregelen en strengere wetgeving ligt op de loer. Een van de meest impactvolle ontwikkelingen is het…

Kijk DDMA Talkshow 2021 terug

Nu de grootste browsers het gebruik van third-party cookies gaan blokkeren en wetgeving rondom privacy en gegevensverzameling steeds meer wordt aangescherpt, heeft dat ingrijpende gevolgen voor de marketingwereld. Activiteiten als advertising, retargeting, het doormeten van de resultaten en CRO komen in het geding, en een duidelijke oplossing…