Deep Dive-serie: Omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld
De Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation organiseren dit jaar 3 Deep Dives, om jou te helpen een consistente klantbeleving over meerdere kanalen te realiseren. Uiteraard met praktijkcases en aandacht voor ethiek en actuele ontwikkelingen vanuit wetgevers, consumenten en tech-partijen.
Evenementen
Geen items gevonden
Ook interessant

Lees meer
Zeker de helft van de marketingsector neemt komend jaar geen stappen om zich voor te bereiden op een marketingwereld zonder cookies
Hoewel strengere wetgeving en cookiebeleid vanuit webbrowsers marketingactiviteiten steeds meer beperken, verwacht slechts de helft (55%) van de data-driven marketingsector het komende jaar acties te gaan ondernemen om diezelfde marketingactiviteiten…

Lees meer
Whitepaper: Cookieless world – Dit moet je nu weten
Het verdwijnen van third-party cookies is een van de meest impactvolle ontwikkelingen die op dit moment speelt in data-driven marketing. In deze whitepaper vatten we de belangrijkste inzichten uit onze…

Kijk DDMA Talkshow 2021 terug
Nu de grootste browsers het gebruik van third-party cookies gaan blokkeren en wetgeving rondom privacy en gegevensverzameling steeds meer wordt aangescherpt, heeft dat ingrijpende gevolgen voor de marketingwereld. Activiteiten als advertising, retargeting, het doormeten van de resultaten en CRO komen in het geding, en een duidelijke oplossing…
Experts over de Cookieless World (2021)

Lees meer
Digital Marketing Transformation
|
Peter van der Putten, Pegasystems: “Beslis op klantniveau wat relevant is voor consumenten en activeer dat over alle kanalen heen”

Lees meer

Lees meer
Digital Marketing Transformation
|