Spring naar content

Update: Op 23 augustus 2023 hebben wij de website privacy-improvers.nl offline gehaald. Bekijk voor de laatste documentatie en informatie over regelgeving onze kennisbank of legal documentatie pagina.

De Privacy Improver voor marketeers

Als marketeer ben je natuurlijk op de hoogte van de AVG, maar alle juridische details kennen is net een stap te ver. Dankzij de Privacy Improver kun je ook zonder juridische achtergrond snel en eenvoudig campagnes vanaf het begin AVG-proof inrichten. De praktische tips zorgen er bovendien voor dat je niet voor iedere vraag naar je collega’s van legal hoeft te stappen.

De Privacy Improver voor juristen

Als jurist wil je natuurlijk dat je marketingcollega’s het belang van de AVG kennen en de wet zo goed mogelijk naleven. Met de Privacy Improver heb je een tool in handen die helpt om het privacybewustzijn en het begrip bij marketeers op een eenvoudige manier te vergroten.

De Privacy Improver voor bureaus

Als bureau wil je je klanten optimaal kunnen adviseren, óók over de AVG en privacy-by-design. Wat moet er bijvoorbeeld in de verwerkersovereenkomst staan die jullie onderling afsluiten? En is het privacy statement wel opgenomen in iedere campagne-uiting? De Privacy Improver helpt je om je klant nog beter van dienst te zijn, bij elke campagne.

Ook interessant

Lees meer
AI Act |

Wat de Digital Omnibus voor jou verandert: AI Act (1/4)

De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek |

Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting

In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…