Spring naar content

Ons lidmaatschap bij de DDMA helpt ons om in te spelen op de ontwikkelingen in de markt, en geeft ons daarbij de kans om onze kennis te delen over het optimaliseren van de klantbeleving via omnichannel marketing. Daarnaast zien wij het lidmaatschap als kwaliteitswaarborg richting onze partners en klanten. Lees meer…

T-Mobile vindt het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen. Zodat we de juiste keuzes kunnen maken op het gebied van privacy, data, marketing en service. Ook zien we DDMA als een waardevol platform voor kennisdeling en inspiratie voor onze medewerkers. Lees meer…

Joost wil graag op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen rondom influencer-marketing en wilt ook graag zijn steentje bijdragen om de communicatie tussen partijen en influencers zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ook het meedenken en bijschaven van nieuwe regels rondom dit onderwerp spreekt Joost aan, DDMA is daarom een belangrijk platform om bij aan te sluiten. Lees meer…

GLK is bezig met een digitale transformatie. Systemen worden vernieuwd en gekoppeld, processen worden geautomatiseerd. Tegelijkertijd werken we aan de interne kennis en kunde om meer toegerust te zijn in een online wereld. Op het gebied van marketing willen we meer datagedreven werken. Lees meer…

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…
Lees meer
DDMA |

Kaartverkoop DDMA Digital Analytics Summit 2025 van start

De kaartverkoop voor de Digital Analytics Summit 2025 is gestart. Het event vindt plaats op donderdag 9 oktober in B. Amsterdam en is hét jaarlijkse moment waarop digital analytics-professionals in…
Lees meer
DDMA |

Nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissies AI, Experimentation & Optimisation en Digital Analytics verwelkomen vijf nieuwe gezichten. Emma van Dalen (Nationale Postcode Loterij), Wing Yee Tang (DPG Media) en Justin van Tol (iO)…