Overzicht Leden

JoostSpeeltSpellen

Motivatie lidmaatschap
Sinds de laatste jaren is er tussen de verschillende influencers veel verwarring over de regels omtrent; privacy, gesponsorde content en nieuwe social media wetten. Joost wilt graag op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen rondom influencer-marketing en wilt ook graag zijn steentje bijdragen om de communicatie tussen partijen en influencers zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ook het meedenken en bijschaven van nieuwe regels rondom dit onderwerp spreekt Joost aan, DDMA is hierbij een belangrijk platform om bij aan te sluiten.

Lid sinds 2021

Joost Bouhof is JoostSpeeltSpellen begonnen in 2012 als gaming YouTube kanaal. Wat begon als hobby is inmiddels uitgegroeid naar een full time business en carrière.
Behalve het dagelijks produceren van gaming content voor tienduizenden online fans, het aansturen van een team editors en makers en het onderhouden van al zijn social media, is Joost ook bezig zichzelf te ontwikkelen als influencer marketing specialist.
Van het opzetten van complete influencer campagnes tot het helpen van bedrijven met hun social media marketing problemen, Joost houdt zich er mee bezig. Hij vind het ook niet erg om te spreken over zijn ervaringen en kennis.
Joost werkt samen met creatief productiebedrijf Artcore om een nieuw merk op te zetten 'Joost x Roedie'. Met dit merk maakt hij een theatershow onder dezelfde noemer en bestormt hij in 2021 / 2022 meer dan 50 theaters in Nederland. In de toekomst zullen er meerdere formats en concepten worden gemaakt onder 'Joost x Roedie', ook in samenwerking met verschillende merken via lange termijncampagnes.
Verder is Joost actief als part-time livestreamer op zijn Twitch kanaal Joost, waar hij per stream duizenden live kijkers entertaint, heeft hij een wekelijkse podcast 'De Zolderkamer' en onderhoud hij een vlog kanaal waar hij zijn dagelijkse leven deelt.