Overzicht Leden

DotDigital

Motivatie lidmaatschap
Klantervaringen zijn het best als deze datagedreven zijn. De intrede van de AVG is wat ons betreft dan ook een zegen geweest voor zowel de marketeer als de klant. De relatie met de klant staat hierdoor centraal, en ‘Spray and pray’ praktijken behoren tot het verleden. Maar daar waar marketing-afdelingen steeds effectiever worden door technologische ontwikkelingen is het belangrijk dat de regelgeving zich mee ontwikkelt met de techniek. dotdigital streeft er naar om voorop te lopen in de verdediging van data privacy, en om onze software zo aan te passen dat marketeers zo veel mogelijk ontzorgt worden. Ons lidmaatschap bij de DDMA helpt ons om in te spelen op de aanstaande ontwikkelingen, en geeft ons daarbij de kans om onze kennis te delen over het optimaliseren van de klantbeleving via omnichannel marketing. Daarnaast zien wij het lidmaatschap als kwaliteitswaarborg richting onze partners en klanten.

 

dotdigital.com/
Lid sinds 2020

dotdigital helpt bedrijven hun data om te zetten in persoonlijke klantervaringen. Het dotdigital-platform Engagement Cloud is een omnichannel marketingoplossing voor B2C-, B2B- en non-profitmarketeers. Hiermee importeer je gemakkelijk data, bouw je segmenten en triggers en creëer je relevante marketingcampagnes die klanten aanspreken op hun favoriete kanalen. Naast e-mailmarketing personaliseren wij de marketingboodschap ook via sms, pushberichten, live chat en social ads.