Spring naar content

Ons lidmaatschap bij de DDMA helpt ons om in te spelen op de ontwikkelingen in de markt, en geeft ons daarbij de kans om onze kennis te delen over het optimaliseren van de klantbeleving via omnichannel marketing. Daarnaast zien wij het lidmaatschap als kwaliteitswaarborg richting onze partners en klanten. Lees meer…

T-Mobile vindt het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen. Zodat we de juiste keuzes kunnen maken op het gebied van privacy, data, marketing en service. Ook zien we DDMA als een waardevol platform voor kennisdeling en inspiratie voor onze medewerkers. Lees meer…

Joost wil graag op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen rondom influencer-marketing en wilt ook graag zijn steentje bijdragen om de communicatie tussen partijen en influencers zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ook het meedenken en bijschaven van nieuwe regels rondom dit onderwerp spreekt Joost aan, DDMA is daarom een belangrijk platform om bij aan te sluiten. Lees meer…

GLK is bezig met een digitale transformatie. Systemen worden vernieuwd en gekoppeld, processen worden geautomatiseerd. Tegelijkertijd werken we aan de interne kennis en kunde om meer toegerust te zijn in een online wereld. Op het gebied van marketing willen we meer datagedreven werken. Lees meer…

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Genomineerden Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de Customer Data Awards 2025. In totaal zijn zes organisaties genomineerd die volgens de vakjury uitblinken in het slim, effectief en verantwoord inzetten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Elite – Marketing Operations: van essentieel en groeiend belang

Het is een onderwerp dat al jaren in de coulissen meedraait, maar steeds vaker vol in de schijnwerpers lijkt te komen en waarvan de functie een naam heeft gekregen: Marketing…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Social Media (op vrijwilligersbasis)

Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het social media-vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA Commissie Social Media de uitgelezen…