Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
De kracht van landelijke data in de customer journey: 5 voordelen
De customer journey gaat over het werven, ontwikkelen en behouden van klanten. Met daarin alle (in)directe interacties tussen de klant en jouw merk, product of dienst. Tot zover niets nieuws.…

Lees meer
Fieldmarketing
|
Fieldmarketing: waardevol, mits verantwoord toegepast
Fieldmarketing is en blijft een belangrijk en effectief kanaal voor direct contact tussen organisaties en consumenten. Het biedt merken de kans om op persoonlijke wijze met hun doelgroep in gesprek…

Lees meer
Creative
|
Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing
De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…