Spring naar content

Tijdens de EMAS krijgen bezoekers toegang tot inzichten die niet zomaar verkrijgbaar zijn door even te Googelen of op openbare platformen. Alle content is one-of-a-kind en van onschatbare waarde voor jouw bedrijfspraktijk. Topics die onder meer aan bod komen:

  • Deliverability
  • E-mail Marketing Automation
  • Security
  • Cookieless
  • Leadgeneratie
  • Databasegroei
  • Design, creatie en copy
  • Legal en privacy
  • Analytics
  • Tooling
  • Marketingteam van de toekomst

De line-up van de EMAS wordt op dit moment nog samengesteld, maar de eerste sprekers zijn al bekend. Onder meer Kevin Steba (SEINō), Antony Mitchel (Inboxwizards), Berdiene Bons-den Bok (Mediq), Dirk Jan Koekkoek (Mimecast) en Martijn Kolkman (Rabobank) zijn er bij op 22 juni. Meer sprekers volgen binnenkort.

De EMAS Awards

Traditiegetrouw worden tijdens de EMAS de EMAS Awards uitgereikt, inclusief de bekendmaking van de winnaar van de Battle of the Agencies. De inschrijving hiervoor opent binnenkort. Vorig jaar trokken T-Mobile (Design), UNICEF (Optimization), Leen Bakker (Innovation) en Happy Horizon (Battle of the Agencies) aan het langste eind.

Over de EMAS

Met vorig jaar bijna 500 bezoekers is de EMAS de grootste conferentie op het gebied van e-mail marketing automation in de Benelux. E-mailmarketeers, CRM-marketeers, digital marketeers en marketing automation-specialisten komen bijeen om te leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van onder meer deliverability, security, e-mail marketing automation en leadgeneratie. Voor bezoekers is de EMAS hét moment van het jaar om te sparren met internationale, toonaangevende sprekers binnen hun vakgebied. De volgende editie vindt plaats op 22 juni 2023 in de Kromhouthal in Amsterdam en wordt mede mogelijk gemaakt door sponsoren DeployTeq, Maileon, RapidSugar. Ga voor meer informatie naar emas.nu.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…
Lees meer
E-mail |

Genomineerden DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de EMAS Awards 2025, de jaarlijkse prijsuitreiking voor de beste prestaties op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation. De winnaars worden op…
Lees meer
E-mail |

Reclamecode: Code Reclame via E-mail

De Code Reclame via E-mail (2025) is bedoeld als aanvulling op de Nederlandse spamwetgeving. E-mailmarketing scheidt zich af van spam door duidelijke regelgeving. De Code e-mail is van toepassing op…