Spring naar content

Tijdens de Digital Analytics Summit komen vooraanstaande sprekers verdeeld over 3 thema’s aan het woord. Ten eerste, het technische aspect, met onderwerpen zoals GA4, BigQuery en serverside measurement. Ten tweede, privacygerelateerde onderwerpen die steeds belangrijker worden in het huidige klimaat van wetgeving en toenemend bewustzijn onder consumenten. Ten slotte bieden de sprekers inspiratie op het gebied van organisatie en cultuur, bijvoorbeeld over hoe je een datateam kunt samenstellen.

De eerste bevestigde sprekers

De organisatie is op dit moment hard bezig met het samenstellen van een wervelende lineup. De eerste sprekers zijn al bekend. Niemand minder dan Derek Ooi (LeasePlan Digital), Mehdi Oudjida (WISSI Analytics) en Till Buettner (DHL) bestijgen op 12 oktober het podium. Meer sprekers volgen binnenkort.

Over de DDMA Digital Analytics Summit

De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA en de DDMA Commissie Digital Analytics. De Commissie ziet digital analytics als het vakgebied dat de basis vormt voor inzicht en optimalisatie van diverse digital kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de Summit wil de Commissie specialisten op het gebied van data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data, evenals over de tools, technieken en regelgeving die hierbij komen kijken.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

AI in marketing: van praten naar doen – hoe je écht aan de slag gaat

Kunstmatige intelligentie. Iedereen heeft het erover, maar wie doet er écht slimme dingen mee? In een nieuwe aflevering van Shaping the Future, de podcastserie van DDMA over data, marketing en…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…