Spring naar content

Tijdens de Digital Analytics Summit komen vooraanstaande sprekers verdeeld over 3 thema’s aan het woord. Ten eerste, het technische aspect, met onderwerpen zoals GA4, BigQuery en serverside measurement. Ten tweede, privacygerelateerde onderwerpen die steeds belangrijker worden in het huidige klimaat van wetgeving en toenemend bewustzijn onder consumenten. Ten slotte bieden de sprekers inspiratie op het gebied van organisatie en cultuur, bijvoorbeeld over hoe je een datateam kunt samenstellen.

De eerste bevestigde sprekers

De organisatie is op dit moment hard bezig met het samenstellen van een wervelende lineup. De eerste sprekers zijn al bekend. Niemand minder dan Derek Ooi (LeasePlan Digital), Mehdi Oudjida (WISSI Analytics) en Till Buettner (DHL) bestijgen op 12 oktober het podium. Meer sprekers volgen binnenkort.

Over de DDMA Digital Analytics Summit

De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA en de DDMA Commissie Digital Analytics. De Commissie ziet digital analytics als het vakgebied dat de basis vormt voor inzicht en optimalisatie van diverse digital kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de Summit wil de Commissie specialisten op het gebied van data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data, evenals over de tools, technieken en regelgeving die hierbij komen kijken.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Conversational AI 2.0: Zo breng je jouw chatbot naar het volgende niveau

Steeds meer bedrijven zetten chatbots in om klantvragen snel en efficiënt af te handelen. Het doel is duidelijk: jouw klant direct helpen en de druk op de klantenservice verlagen. De…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains

The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid

De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…