Spring naar content

Tijdens de Digital Analytics Summit komen vooraanstaande sprekers verdeeld over 3 thema’s aan het woord. Ten eerste, het technische aspect, met onderwerpen zoals GA4, BigQuery en serverside measurement. Ten tweede, privacygerelateerde onderwerpen die steeds belangrijker worden in het huidige klimaat van wetgeving en toenemend bewustzijn onder consumenten. Ten slotte bieden de sprekers inspiratie op het gebied van organisatie en cultuur, bijvoorbeeld over hoe je een datateam kunt samenstellen.

De eerste bevestigde sprekers

De organisatie is op dit moment hard bezig met het samenstellen van een wervelende lineup. De eerste sprekers zijn al bekend. Niemand minder dan Derek Ooi (LeasePlan Digital), Mehdi Oudjida (WISSI Analytics) en Till Buettner (DHL) bestijgen op 12 oktober het podium. Meer sprekers volgen binnenkort.

Over de DDMA Digital Analytics Summit

De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA en de DDMA Commissie Digital Analytics. De Commissie ziet digital analytics als het vakgebied dat de basis vormt voor inzicht en optimalisatie van diverse digital kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de Summit wil de Commissie specialisten op het gebied van data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data, evenals over de tools, technieken en regelgeving die hierbij komen kijken.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Legal |

Reclamecode: Code Postfilter

De Code Postfilter heeft tot doel om op uniforme wijze consumenten, bedrijven en organisaties te informeren over het gebruik van het Nationaal Overledenenregister en het Postfilter van Stichting Postfilter. De…
Lees meer
E-mail |

Email accessibility: why it matters — and how to fix yours

Accessible emails: essential, not optional. Imagine opening an email and seeing only a blurry image with no explanation. Or trying to click a link that doesn’t work. For millions of…
Lees meer
AVG |

Telemarketing op basis van klantrelatie verdwijnt: duidelijkheid over ingangsdatum nieuwe opt-in-regels

Op basis van een klantrelatie zonder toestemming bellen? Dat mag nog even, maar niet lang meer. In dit artikel leggen we uit vanaf wanneer dat verandert en wat organisaties nu…