Spring naar content

Tijdens de Digital Analytics Summit komen vooraanstaande sprekers verdeeld over 3 thema’s aan het woord. Ten eerste, het technische aspect, met onderwerpen zoals GA4, BigQuery en serverside measurement. Ten tweede, privacygerelateerde onderwerpen die steeds belangrijker worden in het huidige klimaat van wetgeving en toenemend bewustzijn onder consumenten. Ten slotte bieden de sprekers inspiratie op het gebied van organisatie en cultuur, bijvoorbeeld over hoe je een datateam kunt samenstellen.

De eerste bevestigde sprekers

De organisatie is op dit moment hard bezig met het samenstellen van een wervelende lineup. De eerste sprekers zijn al bekend. Niemand minder dan Derek Ooi (LeasePlan Digital), Mehdi Oudjida (WISSI Analytics) en Till Buettner (DHL) bestijgen op 12 oktober het podium. Meer sprekers volgen binnenkort.

Over de DDMA Digital Analytics Summit

De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA en de DDMA Commissie Digital Analytics. De Commissie ziet digital analytics als het vakgebied dat de basis vormt voor inzicht en optimalisatie van diverse digital kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de Summit wil de Commissie specialisten op het gebied van data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data, evenals over de tools, technieken en regelgeving die hierbij komen kijken.

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
AI Act |

Wat de Digital Omnibus voor jou verandert: AVG (3/4)

De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…