Zij ging in gesprek over privacy, de implicaties van de GDPR (General Data Protection Regulation) en waarom bedrijven dringend een heldere visie op hun eigen data en marketing nodig hebben.
Diana Janssen: “Als je nu nog moet beginnen met het op orde krijgen van je datahuishouding dan zou ik me zorgen maken”
Lees hier een artikel over de podcast op Adformatie
AVG statuscheck
Is jouw organisatie al klaar voor de AVG? Doe de statuscheck en bekijk hoe jouw organisatie ervoor staat. Naar de statuscheck
Meer over de GDPR
Leden van DDMA hebben toegang tot de GDPR voorlichtingsdocumenten deel 1 t/m 10.
Marketingfacts heeft een reeds blogs over de GDPR verzameld geschreven door Matthias de Bruyne van DDMA.
Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence
|
Nieuw! DDMA organiseert studiereis naar Boston: AI in context
Van 7 t/m 13 december 2025 organiseert DDMA een nieuwe vorm van verdieping voor marketingprofessionals: een volledig verzorgde studiereis naar Boston. Samen met Studium Travel – specialist in marketing-kennisreizen voor…

Lees meer
E-mail
|
Beyond email: Crafting holistic customer journeys across multiple channels
Customer expectations have significantly evolved. Relying solely on email for customer communication is no longer enough. Modern consumers expect personalized experiences across multiple touchpoints, making it necessary for businesses to…

Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
Registration for DDMA Experimentation Heroes 2025 Now Open
On Thursday, November 6, the most impactful work in experimentation and optimization will once again be celebrated at DDMA Experimentation Heroes 2025. From today, experimentation specialists can submit their case(s)…