Zij ging in gesprek over privacy, de implicaties van de GDPR (General Data Protection Regulation) en waarom bedrijven dringend een heldere visie op hun eigen data en marketing nodig hebben.
Diana Janssen: “Als je nu nog moet beginnen met het op orde krijgen van je datahuishouding dan zou ik me zorgen maken”
Lees hier een artikel over de podcast op Adformatie
AVG statuscheck
Is jouw organisatie al klaar voor de AVG? Doe de statuscheck en bekijk hoe jouw organisatie ervoor staat. Naar de statuscheck
Meer over de GDPR
Leden van DDMA hebben toegang tot de GDPR voorlichtingsdocumenten deel 1 t/m 10.
Marketingfacts heeft een reeds blogs over de GDPR verzameld geschreven door Matthias de Bruyne van DDMA.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
DDMA organiseert DDMA NEXT: een nieuw congres voor beslissers
DDMA organiseert op 11 oktober 2022 in Capital C in Amsterdam een nieuw congres: DDMA NEXT. Onder de noemer ‘Shaping the future’ brengt de branchevereniging beslissers op het gebied van…

Lees meer
Influencermarketing
|
Branche blij met duidelijkheid: extra regels en toezicht voor influencers met meer dan 500.000 volgers – Sector roept voorlichtingswebsite over regels in het leven
Amsterdam, 17 mei 2022 – Influencers met meer dan 500.000 volgers vallen voortaan onder toezicht van het Commissariaat voor de Media. Zij krijgen te maken met extra reclameregels in de…

Lees meer
Search
|
Simo Ahava (8-bit-sheep): ‘Technology doesn’t change the status quo. It’s how that technology is used’
Server-side tagging is often presented as the solution for problems relating to the sunset of third-party cookies. And although server-side would be a solution for a lot of companies, it…