Zij ging in gesprek over privacy, de implicaties van de GDPR (General Data Protection Regulation) en waarom bedrijven dringend een heldere visie op hun eigen data en marketing nodig hebben.
Diana Janssen: “Als je nu nog moet beginnen met het op orde krijgen van je datahuishouding dan zou ik me zorgen maken”
Lees hier een artikel over de podcast op Adformatie
AVG statuscheck
Is jouw organisatie al klaar voor de AVG? Doe de statuscheck en bekijk hoe jouw organisatie ervoor staat. Naar de statuscheck
Meer over de GDPR
Leden van DDMA hebben toegang tot de GDPR voorlichtingsdocumenten deel 1 t/m 10.
Marketingfacts heeft een reeds blogs over de GDPR verzameld geschreven door Matthias de Bruyne van DDMA.
Ook interessant
Lees meer
DDMA
|
DDMA breidt team uit met Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen
DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Loraine Heijstek aangesteld als partnership manager. Lune Veldhuizen gaat aan de slag als programmamanager.
Lees meer
E-mail
|
Gmail en Yahoo stellen aangescherpte eisen aan bulkverzenders
Gmail en Yahoo hebben per 1 februari 2024 de regels aangescherpt voor bulkverzenders van e-mailmarketing zo blijkt uit de blogpost van Google. Op deze manier willen ze het aantal spamberichten…
Lees meer
DDMA
|
Shampoo Bars en HEMA winnen Friends of Search Awards 2024
Tijdens Friends of Search 2024 zijn de winnaars van de Friends of Search Awards 2024 bekendgemaakt. In de categorie ‘Beste SEA’ (PPC) ging Shampoo Bars er met de overwinning vandoor.…