Commissie Creative
Selma van Staveren (Portbase): ‘Ik ben iemand die sterk gelooft in living the brand. Mijn passie ligt bij het ontwikkelen én consistent uitdragen van een merkstrategie’
Selma beschikt over ruime ervaring in de rol van (eind)verantwoordelijke in marketingcommunicatie aan zowel bureau als opdrachtgeverszijde . Door effectieve digital marketingconcepten door de hele keten te realiseren en wil ze structureel klantwaarde verhogen. Op deze manier wil ze klanten kunnen verrassen, boeien, verleiden én blijvend te verbinden. Vanuit haar rol bij Portbase brengt ze door de inzet van datagedreven campagnes partijen bij elkaar. Selma: ‘Samen met onze groeiende community maakt Portbase het veilig delen van data steeds waardevoller, met als doel de Nederlandse havens – en daarmee de BV Nederland – de slimste havencommunity van Europa te maken. En juist die klantdata is voor ons als organisatie belangrijk om nóg persoonlijker en relevanter met onze community te kunnen communiceren. Daar zijn nog mooie stappen voor ons in te zetten. Daarom denk ik een waardevolle bijdrage aan de commissie te kunnen leveren én vooral te kunnen leren van elkaar.’
Commissie Digital Analytics
Anouk Erens (T-Mobile Nederland): ‘Ik ben iedere bezig met het oplossen van datapuzzels’
Anouk Erens is ooit bij Rabobank begonnen als webanalist en heeft daarna een aantal jaren aan bureaukant gewerkt. In 2021 is zij bekroond met de ‘Webanalist van het jaar’-award. Sinds afgelopen jaar is Anouk voor zichzelf begonnen en op dit moment helpt zij T-Mobile met hun analyses en conversie-optimalisatieprogramma. Anouk: ‘Als data-analist ben ik iedere dag bezig met het oplossen van datapuzzels. Hoe meer data, hoe beter! Met een achtergrond in psychologie combineer ik (online) data met inzichten vanuit de gedragspsychologie. Ik heb ondertussen meer dan 8 jaar ervaring als data analist en ik heb al veel bedrijven mogen helpen met hun datagedreven beslissingen. Mijn sterkste punt is het vertalen van data naar inzichten. Mijn achtergrond als psychologe is daarin een waardevolle toevoeging.’
Commissie Conversational AI
Guido Jongen (Virtually Human): ‘Het toevoegen van gezichtsuitdrukkingen als extra modaliteit in de gesprekken die je met je klanten voert, gaat een wereld van verschil maken’
Guido heeft het grootste gedeelte van zijn werkzame leven commerciële rollen binnen het Customer Service-domein vervuld. Zo heeft hij gewerkt voor een facilitair contactcenter, een contactcenter-platform, een leverancier van telefonie-oplossingen (routering / IVR) en de laatste jaren voor een bedrijf actief in de spraakherkenning en Conversational AI. Daar is hij voor het eerst in aanraking gekomen met een Digital Human en sindsdien is hij ‘blown away’ door deze prachtige nieuwe technologie. Guido: ‘Het toevoegen van gezichtsuitdrukkingen als extra modaliteit in de gesprekken die je met je klanten voert, gaat een wereld van verschil maken. Sinds eind 2021 ben ik daarom, vanuit de overtuiging van de enorme potentie van Digital Humans, voor mezelf begonnen en richt ik me volledig op Digital Human-oplossingen en help ik bedrijven om daarmee de eerste stapjes te zetten. Ik heb vanuit mijn diverse functies ervaring opgedaan met Conversational AI-implementaties van groot tot klein en daardoor kan ik vanuit de commissie de sector helpen en adviseren om met de juiste stapjes, van de juiste grootte, in de juiste richting en met de juiste partners het gebruik van Digital Humans en Conversational AI succesvol te laten groeien.’