Spring naar content

Gerk Mulder, Briljante Geesten: “Op zoek naar verbinding tussen vraagstukken”
Gerk kreeg in zijn loopbaan al snel een voorliefde voor SEO. Eind 2019 heeft hij samen met zijn compagnon het bedrijf Briljante Geesten opgericht waarin hij de focus legt op de combinatie van SEO, UX en CRO. Na al een tijd actief te zijn in de organisatie van ons evenement Friends of Search, treedt hij nu ook toe tot de Commissie Search. “In de commissie zal ik op een creatieve manier gaan kijken naar verschillende vraagstukken en processen en deze met elkaar in verbinding brengen voor holistische digitale marketing in plaats enkel losse diensten en elementen. Uiteindelijk is niets onmogelijk, zolang je maar ver genoeg blijft zoeken en graven.”

Emiel Nawijn, Bikkelhart: “Overbrug het gat tussen data en creativiteit”
Emiel heeft een achtergrond in consumentengedrag en marketing en is werkzaam op het snijvlak van creatie, techniek en gedrag. Zo combineert hij bij Bikkelhart de kennis van gedrag en verkoop met het ontwerpen en optimaliseren van digitale klantreizen. Hij treedt toe tot de Commissie Creative. “In de commissie wil ik het gat tussen data en creativiteit overbruggen. In mijn ervaring kunnen deze op het oog onoverbrugbare marketingelementen elkaar prachtig versterken. Want er is niets mooier dan creativiteit die gebruik maakt van data, die rekening houdt met context en die zich aanpast aan gedrag.”

justin meijer

Justin Meijer, Rabobank, “Voice kan het leven van zwakke doelgroepen verbeteren”
Justin heeft in zijn loopbaan verschillende functies bekleed binnen de online wereld, variërend van content manager en marketeer tot aan zijn huidige functie als product manager search & voice bij de Rabobank. Nu maakt hij ook deel uit van de Commissie Voice. “Als echte techgeek ben ik altijd al geïnteresseerd geweest in hoe technologie het leven makkelijker kan maken. Tegelijkertijd ben ik ook kritisch als het gaat om tech en onderwerpen als fake news en privacy. Vanuit mijn rol bij de Rabobank deel ik graag mijn kennis over voice en wil ik me inzetten om het leven van een aantal specifieke doelgroepen, zoals ouderen en mensen met een visuele beperking, met voice te verbeteren.”

Serge van Marion, Merkle Nederland, “De toekomst ligt in de samenwerking tussen verschillende marketingdisciplines”
Vanaf het begin van zijn loopbaan was Serge als creatieveling altijd geïnteresseerd in de performance van campagnes. Logischerwijs kwam hij daarom al snel uit bij datagedreven marketing. “Op het gebied van datagedreven marketing valt er in de sector nog veel winst te behalen. Daar hoop ik bij DDMA aan bij te dragen door mijn kennis te delen en daarmee de sector naar een hoger plan te tillen. Wat mij betreft ligt de toekomst in de samenwerking tussen verschillende marketingdisciplines. Zo hebben we bij Merkle de afgelopen jaren ons best gedaan om alle digitale disciplines samen te brengen op één grote creatieve werkvloer, wat leidt tot prachtige resultaten. In de commissie Creative hoop ik dat ook voor de gehele sector te doen.”

Giovanni Simonetti, Google, “Zonder datagedreven strategie weinig succes”
Als creative lead bij Google creëert Giovanni display- en video-advertenties met een datagedreven benadering. “Zonder datagedreven strategie hebben campagnes immers weinig garantie tot succes. Bij DDMA deel ik graag mijn kennis over en ervaring met advertentie-tech met een bredere digitale gemeenschap. Daarnaast hoop ik natuurlijk ook zelf veel te leren van mijn mede-commissieleden in de commissie Creative. Op deze manier help ik graag mee om het Nederlandse marketingveld te transformeren naar een van de meest vooraanstaande sectoren binnen de mondiale creatieve industrie.”

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…