Spring naar content

De gloednieuwe vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Liz Roetert Steenbruggen (Nationale Postcode Loterij), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (ZINGO POW!), Jos Meijer (In Good Company), Nienke Bruggeman (Little Rocket) en Joris Balkema (Just Eat Takeaway).

DDMA EMAS Categorieën 2022

Deadlines voor inschrijving

25 maart vóór 17:00Battle of the Agencies
6 april vóór 17:00  Young talent
20 april vóór 17:00Optimization
Innovation
Design

Air Miles als opdrachtgever voor de Battle of the Agencies

De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever Air Miles. Bureaus kunnen uiterlijk op 25 maart een motivatie indienen om mee te doen. Air Miles beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Vorig jaar viel 100%EMAIL in de prijzen met hun campagne voor DPG Media.

De DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) worden, na de twee losstaande edities van 2020 en 2021, dit jaar weer live uitgereikt, tijdens de DDMA EMAS, die plaatsvindt op donderdag 23 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Tickets zijn te koop via emas.nu.

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Acht jaar Battle of the Agencies: e-mailmarketing op het hoogste niveau

Acht edities lang is Ralph de Kruif betrokken geweest bij de ‘Battle of the Agencies’, een jaarlijks terugkerend hoogtepunt op de EMAS. Samen met interviewer Mark Kruisman blikt hij terug…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Making marketing automation work: here’s where to start

Marketing automation offers wonderful opportunities to make marketing, sales and service work better together. But in practice, it still often proves difficult to get systems to really land well in…
Lees meer
E-mail |

Beyond email: Crafting holistic customer journeys across multiple channels

Customer expectations have significantly evolved. Relying solely on email for customer communication is no longer enough. Modern consumers expect personalized experiences across multiple touchpoints, making it necessary for businesses to…