Spring naar content

De vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Robin Sellaiyah (Philips), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Jasmijn Hemersma (Kramp), Jos Meijer (In Good Company) en Maxime Mittelmeijer (Coolblue).

Deadlines voor inschrijving

  • 25 maart vóór 17:00
    – Battle of the Agencies
  • 6 april vóór 17:00
    – Young talent
  • 20 april vóór 17:00
    – Optimization
    – Personalization (nieuw!)
    – Design

Amnesty International is opdrachtgever voor de Battle of the Agencies

De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever Amnesty International. Bureaus kunnen uiterlijk op 25 maart een motivatie indienen om mee te doen. Amnesty International beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Vorig jaar viel Happy Horizon in de prijzen met hun campagne voor Air Miles.

Over de DDMA EMAS Awards

De DDMA EMAS Awards worden dit jaar voor de tweede keer uitgereikt tijdens de DDMA EMAS 2023, die plaatsvindt op donderdag 22 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Tickets zijn te koop via emas.nu. De EMAS 2023 wordt mede mogelijk gemaakt door DeployTeq, Mailcampaigns, Maileon, Marigold, Spotler, 100%EMAIL, Actito en Happy Horizon.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid commissie E-mail

Ben jij werkzaam binnen e-mailmarketing en heb je interesse om een stempel te drukken op de toekomst van dit vakgebied? De DDMA Commissie E-mail zoekt versterking!
Lees meer
E-mail |

The importance of benchmarking for email marketing

Measuring metrics and establishing marketing benchmarks are crucial for enhancing performance and comprehending return on investment (ROI). Nonetheless, more than 47% of email marketers report that measuring performance ranks among…
Lees meer
E-mail |

Modular email design: A new philosophy that changes the email design experience

Modular email design is transforming the landscape of email marketing. But modules are way more than just perfectly designed email snippets. This new approach to the modules and email production,…