Spring naar content

De vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Robin Sellaiyah (Philips), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Jasmijn Hemersma (Kramp), Jos Meijer (In Good Company) en Maxime Mittelmeijer (Coolblue).

Deadlines voor inschrijving

  • 25 maart vóór 17:00
    – Battle of the Agencies
  • 6 april vóór 17:00
    – Young talent
  • 20 april vóór 17:00
    – Optimization
    – Personalization (nieuw!)
    – Design

Amnesty International is opdrachtgever voor de Battle of the Agencies

De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever Amnesty International. Bureaus kunnen uiterlijk op 25 maart een motivatie indienen om mee te doen. Amnesty International beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Vorig jaar viel Happy Horizon in de prijzen met hun campagne voor Air Miles.

Over de DDMA EMAS Awards

De DDMA EMAS Awards worden dit jaar voor de tweede keer uitgereikt tijdens de DDMA EMAS 2023, die plaatsvindt op donderdag 22 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Tickets zijn te koop via emas.nu. De EMAS 2023 wordt mede mogelijk gemaakt door DeployTeq, Mailcampaigns, Maileon, Marigold, Spotler, 100%EMAIL, Actito en Happy Horizon.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2025 geopend

Op donderdag 26 juni 2025 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS), in Circa Amsterdam. De EMAS is hét kennisevenement op het gebied van…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In…