Spring naar content

Ambitieuze Search-specialisten kunnen een case indienen in de categorieën Beste SEO en Beste SEA via friendsofsearch/nl/awards. Early Bird Tickets voor het congres zijn verkrijgbaar via: friendsofsearch.com/nl.

De jury

De vakjury bestaat dit jaar weer uit twee teams, elk opgedeeld naar hun veld van expertise (SEO en SEA). Naast vrienden van de show Barry Adams (Polemic Digital) en Frederick Vallaeys (Optmyzer) worden binnenkort meer juryleden aangekondigd. Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury onder meer naar strategie, innovatie, effectiviteit, resultaten, transparantie en privacyvriendelijkheid. De inschrijving sluit op 8 februari 2024.

Winnaars vorig jaar

Vorig jaar liet RRS andere genomineerden HEMA en Landal Greenparks achter zich in de categorie SEA. De case van RRS viel op vanwege de combinatie van business intelligence met automatisering om niet alleen de omzet te verhogen en de medewerkers beter te benutten, maar ook om een betere bottom line te realiseren. In de categorie Beste SEO trok Mollie aan het langste eind, ten koste van Toelevering Online en Pearle Opticiens. De jury vond de ‘meedogenloze prioritering’ van SEO als onderdeel van het migratieproces van mollie.com een ‘geweldige aanpak’.

Over Friends of Search

Met ten minste 600 bezoekers per jaar is Friends of Search de grootste searchconferentie van de Benelux. Elk jaar komen consultants, marketeers en bedrijven in groten getale naar het evenement om te leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van SEO en SEA om zo hun searchstrategieën te verbeteren. Als bezoeker is Friends of Search hét moment in het jaar om te sparren met internationale, toonaangevende vakgenoten en antwoord te krijgen op al je vragen.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Search |

Ticketverkoop voor Friends of Search 2025 gestart – Early bird-tickets nu verkrijgbaar!

Amsterdam, donderdag 5 september 2024 – Op 13 maart 2025 organiseren brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland de 12e editie van Friends of Search, in de Kromhouthal in Amsterdam. Early Bird-tickets…
Lees meer
Creative |

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan,…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De impact van Generative Search op SEA en SEO: Zo bereid jij je optimaal voor

We kunnen stellen dat Generative AI een onuitwisbare impact heeft gemaakt binnen de marketingwereld. Zo ook binnen de werkvelden van SEO en SEA, die met de opkomst van Generative Search…