Spring naar content

De genomineerden zullen zich in de komende weken aan de vakjury presenteren en hun cases toelichten. Aan de hand van deze gesprekken beslist de jury wie er op de @ward Night van 17 juni a.s. met de awards naar huis gaan.

E-mail M|V

Voorzitter van de vakjury, Frans Reichardt: “Een goede e-mailmarketeer moet in ieder geval analytisch denkvermogen en resultaatgerichtheid tot zijn of haar eigenschappen kunnen rekenen. Daarnaast moet hij of zij steeds blijven zoeken naar optimalisatie van opens, clicks en conversie. Door te testen. Dit zijn enkele criteria waarop wij de inzendingen hebben getoetst. We zijn blij met het hoge niveau van de genomineerden. Als dat maatgevend is voor het niveau van het vak e-mailmarketing, maken we grote sprongen vooruit.”

Beste e-mailcampagne

Een e-mailcampagne anno 2015 moet volgens de jury optimaal gebruikmaken van de beschikbare klantgegevens. “Als die gegevens er nog niet zijn, kan een campagne bijdragen aan het verzamelen ervan. Wat we terugzien in de beoordeelde campagnes, is dat die steeds vaker goed worden afgestemd op het profiel van de ontvanger. Ook de genomineerde cases hebben zich hierin positief onderscheiden”, aldus Reichardt.

Email Summit op donderdag 18 juni

De E-mail Awards worden uitgereikt aan de vooravond van de DDMA Email Summit 2015 op donderdag 18 juni. Tot de line-up behoren dit jaar onder andere ACM, KPN, Consumentenbond en OHRA/Delta Lloyd. Nieuw op het programma zijn de expert sessies over privacy, marketing automation en e-mail basics. Tickets voor de EMAIL SUMMIT 2015 zijn verkrijgbaar via www.emailsummit.nl.

Impressie DDMA @ward night 2014

Ook interessant

Lees meer
AI Act |

Wat de Digital Omnibus voor jou verandert:Data Act (4/4)

De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Incrementality Testing: Onmisbaar voor echte inzicht in mediawaarde

In het eerste deel van onze reeks over Media Effectiviteits Meting (MEM)* verkenden we de strategische waarde van Marketing Mix Modeling (MMM). In dit tweede deel richten we ons op…
Lees meer
DDMA |

Vacature: bureaumedewerker DDMA

Ben jij op zoek naar een bijbaan en wil je ervaring opdoen in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Bij DDMA, een non-profit kennisplatform voor marketeers, dataspecialisten, techies en privacy…