Spring naar content

Harold van Asdonk (Hellodialog), Werkgroep E-mail Research: “Ik hoop met mijn brede ervaring met innoveren een waardevolle bijdrage te kunnen leveren.”

Harold heeft tijdens zijn carrière vanuit verschillende ondernemende rollen digitale agencies en softwarehuizen geholpen met hun business development. In zijn huidige rol is hij de commercieel eindverantwoordelijke en houdt hij zich bezig met het intensiveren en uitbreiden van waardevolle samenwerkingen met agencies en het activeren van nieuwe groeimarkten: “Met mijn drive om bedrijven succesvol te maken en mijn sales en marketingachtergrond hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leven binnen de Research Groep E-mail.”

Elke Lurvink (Nochii Online Marketing), Commissie Social Media: “Social advertising trekt mij door de combinatie van data en creativiteit die erbij komt kijken.”

Elke is inmiddels alweer 3 jaar werkzaam bij Nochii Online Marketing. In haar rol als Online Consultant adviseert zij klanten op het gebied van online advertising via Google Ads (Search, Display en YouTube), Facebook, Instagram, Snapchat en LinkedIn. Elke: “Social advertising trekt mij door de combinatie van data en creativiteit die erbij komt kijken. Daar ligt dan ook mijn focus binnen de organisatie. Het klantenbestand van Nochii Online Marketing is erg breed, denk aan partijen op het gebied van e-commerce, leadgen, events, onderwijs en musea. Voor deze klanten werk ik de online marketingstrategie uit en doe ik de opzet, analyse en optimalisatie van campagnes. Met de combinatie van mijn ervaring met deze verscheidenheid aan klanten en mijn expertise op het gebied van social advertising hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie Social Media.”

Ook aansluiten bij een commissie? Neem contact op met onze programmamanagers (info@ddma.nl).

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…