Spring naar content

Harold van Asdonk (Hellodialog), Werkgroep E-mail Research: “Ik hoop met mijn brede ervaring met innoveren een waardevolle bijdrage te kunnen leveren.”

Harold heeft tijdens zijn carrière vanuit verschillende ondernemende rollen digitale agencies en softwarehuizen geholpen met hun business development. In zijn huidige rol is hij de commercieel eindverantwoordelijke en houdt hij zich bezig met het intensiveren en uitbreiden van waardevolle samenwerkingen met agencies en het activeren van nieuwe groeimarkten: “Met mijn drive om bedrijven succesvol te maken en mijn sales en marketingachtergrond hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leven binnen de Research Groep E-mail.”

Elke Lurvink (Nochii Online Marketing), Commissie Social Media: “Social advertising trekt mij door de combinatie van data en creativiteit die erbij komt kijken.”

Elke is inmiddels alweer 3 jaar werkzaam bij Nochii Online Marketing. In haar rol als Online Consultant adviseert zij klanten op het gebied van online advertising via Google Ads (Search, Display en YouTube), Facebook, Instagram, Snapchat en LinkedIn. Elke: “Social advertising trekt mij door de combinatie van data en creativiteit die erbij komt kijken. Daar ligt dan ook mijn focus binnen de organisatie. Het klantenbestand van Nochii Online Marketing is erg breed, denk aan partijen op het gebied van e-commerce, leadgen, events, onderwijs en musea. Voor deze klanten werk ik de online marketingstrategie uit en doe ik de opzet, analyse en optimalisatie van campagnes. Met de combinatie van mijn ervaring met deze verscheidenheid aan klanten en mijn expertise op het gebied van social advertising hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie Social Media.”

Ook aansluiten bij een commissie? Neem contact op met onze programmamanagers (info@ddma.nl).

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Allisha Hosli aan als junior legal counsel

DDMA stelt Allisha Hosli per 1 juli aan als junior legal counsel.
Lees meer
DDMA |

Certified by influencerregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…