Spring naar content

Harold van Asdonk (Hellodialog), Werkgroep E-mail Research: “Ik hoop met mijn brede ervaring met innoveren een waardevolle bijdrage te kunnen leveren.”

Harold heeft tijdens zijn carrière vanuit verschillende ondernemende rollen digitale agencies en softwarehuizen geholpen met hun business development. In zijn huidige rol is hij de commercieel eindverantwoordelijke en houdt hij zich bezig met het intensiveren en uitbreiden van waardevolle samenwerkingen met agencies en het activeren van nieuwe groeimarkten: “Met mijn drive om bedrijven succesvol te maken en mijn sales en marketingachtergrond hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leven binnen de Research Groep E-mail.”

Elke Lurvink (Nochii Online Marketing), Commissie Social Media: “Social advertising trekt mij door de combinatie van data en creativiteit die erbij komt kijken.”

Elke is inmiddels alweer 3 jaar werkzaam bij Nochii Online Marketing. In haar rol als Online Consultant adviseert zij klanten op het gebied van online advertising via Google Ads (Search, Display en YouTube), Facebook, Instagram, Snapchat en LinkedIn. Elke: “Social advertising trekt mij door de combinatie van data en creativiteit die erbij komt kijken. Daar ligt dan ook mijn focus binnen de organisatie. Het klantenbestand van Nochii Online Marketing is erg breed, denk aan partijen op het gebied van e-commerce, leadgen, events, onderwijs en musea. Voor deze klanten werk ik de online marketingstrategie uit en doe ik de opzet, analyse en optimalisatie van campagnes. Met de combinatie van mijn ervaring met deze verscheidenheid aan klanten en mijn expertise op het gebied van social advertising hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie Social Media.”

Ook aansluiten bij een commissie? Neem contact op met onze programmamanagers (info@ddma.nl).

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…
Lees meer
DDMA |

Kaartverkoop DDMA Digital Analytics Summit 2025 van start

De kaartverkoop voor de Digital Analytics Summit 2025 is gestart. Het event vindt plaats op donderdag 9 oktober in B. Amsterdam en is hét jaarlijkse moment waarop digital analytics-professionals in…