Onze belofte aan jou als bezoeker is dat je in 1 middag alleen dingen hoort die je echt móet weten om jouw organisatie klaar te stomen voor de toekomst. Geen hypes, geen waan van de dag, maar wel: de trend achter de trends en het grote verhaal. De volgende experts gaan daarvoor zorgen:
- Diana Janssen, directeur van DDMA, trapt af met de pijlers waarop jouw marketingstrategie in 2030 moet zijn gestoeld. Vooruitkijken is een must, zeker nu het werk van marketingleiders steeds complexer (én interessanter) wordt.
- Benedict Evans, vermaard tech-analist, kan als geen ander de grote tech-trends van nu duiden. Crypto, web3, VR, metaverse – hoe ga je om met zulke veelomvattende ontwikkelingen en wat kunnen we leren uit het verleden?
- Sarah Reintjes loopt als digital transformation leader al jaren mee in de digitale wereld. Daarom weet zij precies hoe disruptieve ontwikkelingen kunnen zorgen voor de beste ideeën. Retail media is zo’n nieuw idee voor adverteerders, dat inmiddels aan een indrukwekkende opmars bezig is.
- Martijn Poulus, advocaat en sr. legal counsel bij DDMA, neemt je mee achter de schermen van Europese regelgeving, handhaving en rechtspraak. Na afloop weet je hoe je moet omgaan met al die Europese wetsvoorstellen en uitspraken van toezichthouders die je om de oren vliegen. Spoiler: paniek is niet nodig.
- Tijdens een paneldiscussie live on stage discussiëren marketing chiefs, waaronder Philippe Stulens, CMO van Randstad Groep Nederland, over een van de meest urgente thema’s van onze sector, het marketingteam van de toekomst. Hoe werken verschillende disciplines optimaal samen, welke vaardigheden zijn onmisbaar om wendbaar te blijven en hoe behoud je talent?
- Hilary Richters, lead digital ethics bij Deloitte, sluit de dag af met een vlammend betoog over het belang van ethiek, inclusief praktische tips. Hoe zet je jouw morele kompas in om met data en technologie waarde te creëren voor iedereen?
Ook op zoek naar onmisbare inzichten om verder te bouwen aan de toekomst van jouw merk en organisatie? Bestel je hier je tickets voor DDMA NEXT.
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?
A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?
Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie
We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…